Moderator CJM – jak kierować pracą zespołu CXowego?

zarządzanie doświadczeniem klienta
zamykanie pętli
CtL

Mapowanie podróży to narzędzie, pewna metodyka, którą wykorzystują zespoły CX do wejścia w buty klienta i zobrazowania jego podróży Odbiorcami mapy są oni sami ale przede wszystkim inni współpracownicy, którzy

Tomasz Kras 2019 BS Tomasz Kras
Moderator-CJM-jak-kierowac-praca-zespolu-CXowego-webinar-ProOptima

Mapowanie podróży to narzędzie, pewna metodyka, którą wykorzystują zespoły CX do wejścia w buty klienta i zobrazowania jego podróży

Odbiorcami mapy są oni sami ale przede wszystkim inni współpracownicy, którzy będą zmieniać firmę po zmapowaniu.
Z drugiej strony Customer Journey Map to nie jednorazowe wydarzenie. To proces, trwający tygodnie, który angażując bezpośrednio zespół CX wymaga też angażowania innych współpracowników: zespoły, menedżerów a także Klientów firmy.

Wymagania zatem wobec właściciela mapy są olbrzymie. Ma być ekspertem od mapowania, wyśmienitym znawcą firmowych: procesów, struktury, wizji i KPIów, zasobów. Ma być znawcą Klienta firmy, niezależnie od tego czy działacie na rynku B2B czy B2C. Ma być znawcą ludzi, polityki, uwarunkowań organizacyjnych. Ma być sprawnym organizatorem i menedżerem projektu CJM. Co jeszcze musi wiedzieć i umieć Moderator CJM?

Zapraszamy na webinar, podczas którego podzielimy się wiedzą i praktykami dotyczącymi zarządzania projektem klasy Customer Journey Map w firmie.

Zakres webinaru:

  • Czym jest właściciel Mapy – czy jest on jeden czy wielu?
  • Etapy pracy na CJM a rola właściciela
  • Moderator CJM – co to oznacza?
  • Kompetencje moderatora CJM – co jest niezbędne a co można delegować?
  • Kultura organizacyjna a mapowanie.

Webinar odbył się 13.04.2021 g 11:00

Zobacz nagranie z webinaru Moderator CJM – jak kierować pracą zespołu CXowego? na kanale YT

Wykorzystuj wiedzę z mapowania

Zmieniaj działanie firmy. Doskonal procesy, realizuj projekty i zadania