
do pobrania
Mapowanie podróży klienta - e-book CEM ProOptima
2019-06-13
Po co mapować podróż klienta?
Mapowanie podróży klienta pozwala organizacjom wejść w buty swoich klientów, uzyskać cenne spostrzeżenia, które umożliwiają poprawę doświadczeń Klientów.
Prawie wszyscy praktycy mapowania podróży klientów stwierdzili, że CJM przyniosło pozytywne wyniki i dało szereg korzyści.
Raport jest oparty na globalnym badaniu obejmującym 248 specjalistów obsługi klienta z Europy, Ameryki Północnej oraz Azji i Pacyfiku. Badanie koncentruje się na dojrzałości mapowania podróży klienta, sprawdzaniu, jak długo organizacje wykorzystują CJM oraz jakie odnoszą sukcesy w tym obszarze. Sprawdzono również, jakie trendy pojawiają się w realizacji mapowania podróży klienta, kto zwykle jest odpowiedzialny w firmie za ten proces i z jakich narzędzi najczęściej się korzysta.
Podjęliśmy również próbę pozyskania godnych naśladowania praktyk mapowania podróży klienta, najbardziej dojrzałych i przynoszących najlepsze rezultaty.
Pobierz darmowy e-book i dowiedz się więcej o Customer Journey Map!