Małe, średnie i … wieeelkie wyzwania we wdrażaniu CEMu. Na jakie wyzwania przy wdrażaniu Customer Experience Management możesz liczyć pracując w małej, średniej i dużej firmie?

zarządzanie doświadczeniem klienta
CEM
wdrożenie CEM
Customer Experience Management

Wyzwania we wdrażaniu zarządzania doświadczeniem klienta! Te same czy różne? By firma z sukcesem mogła Zarządzać doświadczeniem klienta czyli wdrożyć Customer Experience Management potrzebuje wiele skoordynowanych działań. Wdrażanie CEMu to proces.

Marcin Supranowicz trener i konsultant ProOptima Marcin Supranowicz
Male-srednie-i-.-wieeelkie-wyzwania-we-wdrazaniu-CEMu-webinar-ProOptima

Wyzwania we wdrażaniu zarządzania doświadczeniem klienta! Te same czy różne?

By firma z sukcesem mogła Zarządzać doświadczeniem klienta czyli wdrożyć Customer Experience Management potrzebuje wiele skoordynowanych działań. Wdrażanie CEMu to proces.
W zależności czy pracujesz zw małej, średniej czy ogromnej firmie te wyzwania są i podobne i nawet bardzo różne.

Inaczej jest wdrażać klientocentryczna kulturę i CXową pragmatykę biznesu w małej firmie, która jest blisko każdego klienta a mała odległość pomiędzy szefem pracownikiem klientem szybkie załatwienie wielu rzeczy na rzecz klienta ale zazwyczaj jest mało czasu a zadań masa i trudno je ogarniać?

Inaczej jest w średnim przedsiębiorstwie, gdzie odległość między klientem a pracownikiem rośnie, pojawiają się specjalizacje, podział zadań ale i większa izolacja działów, wyzwaniem jest skalowanie biznesu przy jednoczesnej trosce o klienta, jaka zapewniała firma gdy była kilkuosobową…

A jeszcze inaczej jest w wielkim przedsiębiorstwie, w którym podział zadań poszedł tak daleko, że część pracowników na oczy nie widzi klienta, zasobów niby jest więcej ale wciąż ich brakuje, standaryzacja pracy i procesów są obecne ale to one, izolowane staja się przyczyną problemów w sprawnej obsłudze klienta a szerzej poprawie jego doświadczeń!

Zarządzenie doświadczeniem klienta wymaga raz bardziej propagacji tego samego ducha a innym razem osobnych struktur i angażowania każdego działu poprzez integrację CX z KPI, EX, etc.
Customer Experience Management wymaga ciągłego doskonalenia organizacji, ciągłej zmiany perspektyw. Jak zatem wdrażać CEM w małej, średniej i dużej organizacji? Co jest wątkiem wspólnym a gdzie są znacząco inne wyzwania?

Marcin Supranowicz zaprasza na webinar, na którym opowie i podzieli się naszym doświadczeniem we wdrażaniu CEM w różnej skali organizacjach. Na webinarze w szczególności poruszy takie zagadnienia jak:

  • Różnice w podejściu do CEM, klasyczne błędy i sprawdzone rozwiązania.
  • Jak zadbać o efekty, na co uważać, jak ominąć pułapki?
  • Co działa, pomaga, utrwala rezultaty, buduje wzrost dzięki podejściu CEM?

Obejrzyj nagranie z webinaru: Małe, średnie i … wieeelkie wyzwania we wdrażaniu CEMu. Na jakie wyzwania przy wdrażaniu Customer Experience Management możesz liczyć pracując w małej, średniej i dużej firmie? Dostępne jest na kanale YT ProOptima

Customer Experience Management to Wasz cel?

Porozmawiaj z nami o zarządzaniu doświadczeniem klienta w Twojej firmie