Lojalnosc i ZYSK. Dlatego i jak warto badac NPS WEBINARY w obszarze Customer Experience Management od ProOptima

webinary

Lojalność i ZYSK. Dlatego i jak warto badać NPS? WEBINAR

2020-07-18

Oparcie rozwoju firmy o zdrowe zyski (pochodzące od zadowolonych klientów) jest jedną z najlepszych strategii długoterminowych dla biznesu. W końcu zadowoleni klienci nie tylko kupują więcej, dłużej i kosztują mniej w obsłudze ale jeszcze, jako adwokaci, przyprowadzają nowych klientów. Na ich lojalność trzeba sobie jednak zasłużyć.

Jak doprowadzić do takiej sytuacji? Trzeba badać, analizować a potem wcielać w życie zmiany, które budują nie tylko satysfakcję klienta (spełnianie oczekiwań ale i je przekraczają, choć nie chodzi o WOW, że by była jasność:) Z drugiej strony część firm myśląc o Customer Experience chce walczyć o lojalność każdego klienta. To kosztowny absurd. Nie wszystkich klientów powinniśmy utrzymywać. Z wieloma, powinniśmy się rozstać. Jak odróżnić jednych od drugich? Na których się skupić i pomimo wszystko walczyć o ich lojalność a z kim rozstać się jak najszybciej. Których nie przyciągać do siebie? Na te pytania odpowiadają analizy, których punktem wyjścia są wyniki badań NPS. By zyskiwać nie tracić konieczne są twarde dane, które pozwalają podejmować właściwe decyzje biznesowe.

Znakomitym, powszechnym i wciąż niedocenianym narzędziem jest NPS, czyli sławny wskaźnik poleceń netto. To właśnie NPS daje możliwość stosunkowo łatwego pozyskiwania kluczowych informacji o przyszłości jaka nas czeka z pozyskanymi już klientami. To NPS pozwala zrozumieć co i jak powinno się zmienić by klientów nie tracić. To także NPS daje asumpt do właściwej analizy rzeczywistej kondycji firmy (poziomu zdrowych zysków). To NPS w końcu może stanowić kryterium do podejmowania decyzji biznesowych: z kim się rozstać a o kogo z klientów walczyć?

 

Zapraszam na webinar na którym dowiesz się o:

  • Czym jest badanie NPS i czym się różni od innych, wartościowych także badań: CAST, SI CES?
  • Jak badać NPS by uzyskiwane wyniki pomagały lepiej rozumieć aktualną kondycje firmy?
  • Jak przygotować firmę, pracowników, klientów do – „tak prostego” badania, gdzie zadaje się góra dwa pytania?
  • Jak przebiegały wybrane badania realizowane przez nas i czego się z tego nauczyliśmy?
  • Kiedy badanie NPS przeprowadzać samodzielnie a kiedy lepiej zlecić je zewnętrznemu partnerowi (ProOptimę, oczywiście?)?
  • Jak pracować z wynikami NPS, by wykorzystać potęgę badania?

Brzmi interesująco?

Webinar odbył się 29.10.2020

Nagrania z webinarów znajdziesz na naszym kanale na You Tube

Lojalność i ZYSK. Dlatego i jak warto badać NPS

Lojalność i ZYSK. Dlatego i jak warto badać NPS

Tomasz Kras – CEO ProOptima, prowadzący webinar

Autor

Tomasz Kras, ProOptima