
Customer Journey Map
LIVE w temacie Customer Journey - czy mapowanie jest dla Ciebie i Twojej firmy?
2023-03-14
Customer Journey - czy mapowanie jest dla Ciebie i Twojej firmy?
- agregacji danych – firmowej wiedzy nt. oczekiwań, akcji klienta i rezultatów czyli konkretnych Customer Experience – jakie firma wywołuje u klienta,
- wizualizacji w czasie przebiegu podróży klienta w naszą marką,
- identyfikacji punktów styku, którymi warto zająć się w pierwszej kolejności
- budowania emocjonalnego fundamentu do realizacji w praktyce strategii klientocentrycznej ale i wiele więcej…
- zespołu projektowego,
- lidera mapowania,
- pracowników oraz
- klienta?
Kogo, gdzie i jak angażować by powstała a potem sama mapa była użyteczna dla biznesu?
Jak ona w praktyce powstaje? Najlepiej byłoby zobaczyć to na żywo, prawda?
Teraz jest taka możliwość podczas DEMOnstracji tego jak to robimy ProOptima.
Podczas webinaru LIVE Ania opowiedziała o tym:
- Czym jest Mapa Podróży, czyli Customer Journey Map (CJM) a czym nie jest?
- Jak powstaje Customer Journey Map by stała się Dahsbordem?
- Co z tego ma firma i ludzie w niej pracujący? – czyli o korzyściach z mapowania dla biznesu
Ale przede wszystkim pokaże jak mapujemy? Zobaczycie na żywo jak krok po kroku powstaje mapa, która pomaga biznesowi stawać się pro-klienckim.
Brzmi interesująco? Zapisz się już dziś i przekonaj się czy mapowanie jest dla Ciebie i Waszego biznesu?
Zapraszamy do obejrzenia wyjątkowego, jedyny w swoim rodzaju praktyczny webinaru pokazującego mapowanie podróży w czasie rzeczywistym.
Webinar poprowadzi ekspertka od mapowania w ProOptima Anna Mikołajczyk
Przyjdź i przekonaj się jak można szybko i sprawnie zmapować podróż klienta (a także np. pracownika).
Kiedy odbył się LIVE?
- 31.03.2023 – piątek (webinar trwał nieco ponad 45 minut)