Jak i kiedy wdrożyć Standardy Obsługi Klienta WEBINARY w obszarze Customer Experience Management od ProOptima

customer experience

Jak i kiedy wdrożyć Standardy Obsługi Klienta?

2020-10-12

Standardy obsługi Klienta ułatwiają życie klientom ale także pracownikom. Dają pewność tego czego można się spodziewać obu stronom: klientom i pracownikom.

Bez Standardów nie mogą się obejść współczesne firmy i instytucje.

Mogą pomóc sprawnie wdrażać pracowników, realizować cele biznesowe ale standardy mogą być nieużyteczne, źle wdrożone i nie wnosić nic wartościowego.

Menedżerowie firm borykają się z tym jak sensownie definiować, projektować a potem wdrażać Standardy Obsługi Klienta. Jak wykorzystać szansę jaką dają a unikać zagrożeń i wad, źle zaprojektowanych Standardów? Kiedy je wdrażać a kiedy lepiej się powstrzymać? Jeśli już wdrażać to jak to robić mądrze? Krok po kroku?

Zapraszamy na webinar, gdzie okiem i sercem eksperta przefiltrowane sposoby, narzędzia i praktyki będą mogły właśnie Ciebie zainspirować do wdrażania lub rewitalizacji Standardów Obsługi w Twojej firmie .

Zapraszamy na bezpłatny webinar, prowadzony przez Iwonę Matuszewską, podczas którego Iwona poruszy tematy:

  • Po co firmie standardy obsługi klientów i jak je stworzyć.
  • Budowanie relacji. Czyli czy można odesłać klienta do konkurencji?
  • Jak badać jakość obsługi. Słuchanie głosu klienta.

Brzmi interesująco?

Webinar odbył się 27.11.2020 g 11:00

Iwona Matuszewska – ekspert CX ProOptima, prowadząca webinar

Jak i kiedy wdrożyć Standardy Obsługi Klienta

Autor

CEM ProOptima, ProOptima