Jak DZIAŁ HR może wspierać inicjatywy CX.png

Jak HR może wspierać inicjatywy CX? Praktyczny przewodnik po budowaniu zaangażowania w sprawy klienta

2023-06-19

Wykorzystaj te wskazówki przy budowaniu zaangażowania pracowników w sprawy klienta

W dobie poszukiwania odpowiednich pracowników Działy HR odgrywają ogromną rolę w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Trzeba sobie jasno powiedzieć, że tę przewagę uzyskamy dzięki ludziom, których mamy na pokładzie. Jedną z ról Działu HR jest nie tylko budowanie ale też wzmacnianie i podtrzymywanie podejścia Customer Experience w całej organizacji.

Zadowoleni i zmotywowani pracownicy zatroszczą się o klientów. Zadowolony i dobrze obsłużony odbiorca nie tylko staje się wiernym klientem, ale poleca firmę innym, jest skłonny wydać więcej pieniędzy. Zadowolony klient często dostarcza pozytywnego feedbacku, który świetnie motywuje do dalszych starań. To wszystko przekłada się na rozwój firmy i polepszenie Employee Experience.

Tę sieć wzajemnych połączeń omówimy w czasie webinaru Jak DZIAŁ HR może wspierać inicjatywy CX?

Zapraszamy weź udział w bezpłatnym webinarze: Jak HR może wspierać inicjatywy CX? Praktyczny przewodnik po budowaniu zaangażowania w sprawy klienta

Skupimy się na dwóch etapach ścieżki pracownika (EJM):

  • Zatrudnienie ludzi z odpowiednimi kompetencjami CX
  • Onboardingu ludzi do organizacji

Omówimy, które kompetencje są kluczowe, żeby wzmacniać kulturę CX.

Pokażemy przykłady onboardingu w organizacjach, które wdrażają podejście kliento-centryczne.

Jak DZIAŁ HR może wspierać inicjatywy CX.png

 

 

 

Kiedy?

7 listopada  2023 g 9:30-10:30

Rejestracja na bezpłatny webinar: TUTAJ

 

Autor

CEM ProOptima, ProOptima