
Jak HR może wspierać inicjatywy CX? Praktyczny przewodnik po budowaniu zaangażowania w sprawy klienta
2023-06-19
Wykorzystaj te wskazówki przy budowaniu zaangażowania pracowników w sprawy klienta
Zadowoleni i zmotywowani pracownicy zatroszczą się o klientów. Zadowolony i dobrze obsłużony odbiorca nie tylko staje się wiernym klientem, ale poleca firmę innym, jest skłonny wydać więcej pieniędzy. Zadowolony klient często dostarcza pozytywnego feedbacku, który świetnie motywuje do dalszych starań. To wszystko przekłada się na rozwój firmy i polepszenie Employee Experience.
Tę sieć wzajemnych połączeń omówimy w czasie webinaru Jak DZIAŁ HR może wspierać inicjatywy CX?
Zapraszamy weź udział w bezpłatnym webinarze: Jak HR może wspierać inicjatywy CX? Praktyczny przewodnik po budowaniu zaangażowania w sprawy klienta
Skupimy się na dwóch etapach ścieżki pracownika (EJM):
- Zatrudnienie ludzi z odpowiednimi kompetencjami CX
- Onboardingu ludzi do organizacji
Omówimy, które kompetencje są kluczowe, żeby wzmacniać kulturę CX.
Pokażemy przykłady onboardingu w organizacjach, które wdrażają podejście kliento-centryczne.
Kiedy?
7 listopada 2023 g 9:30-10:30
Rejestracja na bezpłatny webinar: TUTAJ