EJM czyli Employee Journey Mapping czy jest dla Ciebie?

Customer Experience Management

EJM czyli Employee Journey Mapping czy jest dla Ciebie?

2023-02-14

Employee Journey Mapping czy jest dla Ciebie?

Jeśli Twoja firma mierzy się dziś z problemem odpływających talentów, coraz wyższymi kosztami rekrutacji, zjawiskiem quiet quitting czyli coraz niższym zaangażowaniem pracownika, dużą liczbą zwolnień lekarskich to warto zainteresować się narzędziem EJM czyli Employee Journey Mapping a po polsku mapowanie podróży pracownika.

 

Dane demograficzne są nieubłagane. Na rynek wkracza pokolenie Z. To pokolenie jest niecierpliwe, nie chce wiązać się z pracodawcą, który nie umożliwia rozwoju.

  • Mapowanie podróży pracownika to narzędzie pozwalające zrozumieć doświadczenia pracownika w Twojej firmie.
  • Pozwala zrozumieć jak pracownik się czuje na różnych etapach podróży i w różnych punktach styku.
  • Zmapowanie doświadczeń pozwala zaprojektować nową ścieżkę, przyjrzeć się wąskim gardłom w firmie, spojrzeć na punkty “bólu” i “miłości”.

Zapraszamy na wyjątkowy, jedyny w swoim rodzaju praktyczny webinar pokazujący mapowanie podróży pracownika w czasie rzeczywistym. 

Webinar poprowadzą ekspertki Employee Experience w ProOptima Anna Mikołajczyk i Elżbieta Gierczyńska

Przyjdź i przekonaj się jak można szybko i sprawnie zmapować podróż pracownika.

Nagranie z webinaru, który odbył się 3 marca możesz obejrzeć tu:

 

Autor

CEM ProOptima, ProOptima