
Customer Experience Management
EJM czyli Employee Journey Mapping czy jest dla Ciebie?
2023-02-14
Employee Journey Mapping czy jest dla Ciebie?
Jeśli Twoja firma mierzy się dziś z problemem odpływających talentów, coraz wyższymi kosztami rekrutacji, zjawiskiem quiet quitting czyli coraz niższym zaangażowaniem pracownika, dużą liczbą zwolnień lekarskich to warto zainteresować się narzędziem EJM czyli Employee Journey Mapping a po polsku mapowanie podróży pracownika.
Dane demograficzne są nieubłagane. Na rynek wkracza pokolenie Z. To pokolenie jest niecierpliwe, nie chce wiązać się z pracodawcą, który nie umożliwia rozwoju.
- Mapowanie podróży pracownika to narzędzie pozwalające zrozumieć doświadczenia pracownika w Twojej firmie.
- Pozwala zrozumieć jak pracownik się czuje na różnych etapach podróży i w różnych punktach styku.
- Zmapowanie doświadczeń pozwala zaprojektować nową ścieżkę, przyjrzeć się wąskim gardłom w firmie, spojrzeć na punkty “bólu” i “miłości”.
Zapraszamy na wyjątkowy, jedyny w swoim rodzaju praktyczny webinar pokazujący mapowanie podróży pracownika w czasie rzeczywistym.
Webinar poprowadzą ekspertki Employee Experience w ProOptima Anna Mikołajczyk i Elżbieta Gierczyńska
Przyjdź i przekonaj się jak można szybko i sprawnie zmapować podróż pracownika.
Nagranie z webinaru, który odbył się 3 marca możesz obejrzeć tu: