Dobierz metodologię badań Klientów do potrzeb, czyli jak wybrać badania sprzyjające rozwojowi biznesu WEBINAR
2021-02-11
Dobierz metodologię badań Klientów do potrzeb, czyli jak wybrać badania sprzyjające rozwojowi biznesu WEBINAR ProOptima
Badania Klientów do podstawa dobrego zarządzania doświadczeniem Klienta. Jak można zarządzać czymś czego się nie zna i nie mierzy? Niemożliwe!
Jednak jak pośród tak wielu narzędzi i metod dobrać taką, która będzie służyć rozwojowi biznesu, będzie mieć wartość dla Klienta a nie być jedynie kolejnym zbiorem, może atrakcyjnie pokazanej, w pięknych slajdach czy wykresach ale mało użytecznej dla biznesu wiedzy?
Dobrze jest wesprzeć się głosem praktyków, którzy na co dzień pracowali z wynikami badań, w służbie poprawy Customer Experience!
Zapraszamy na webinar Anny Mikołajczyk i Iwony Matuszewskiej
Zakres webinara:
- Gdzie jest dzisiaj firma z badaniami?
- Co zrobić zanim zaczniesz badać?
- Jakie dobrać wskaźniki (NPS, CSAT, CES)?
- Wady i zalety wskaźników.
- Same badania nie wystarczą.
- Co musisz zrobić aby wdrożyć proces badań?
-
KIEDY? Webinar odbył się 9.03.2021 g 11:00
Tu okresowy dostęp do nagrania z webinaru