CX DAY 2023 z ProOptima

aktualności

CX Day - Customer Experience Day po raz kolejny będzie świętowany na całym świecie

2022-08-25

Dzień klienta czy dzień doświadczeń?

CX DAY 2023 z ProOptima

Początek października, w tym roku to 3 października to światowy dzień doświadczeń klienta, czyli Customer Experience Day.
Niezależnie od tego co zaakcentujemy (dzień czy doświadczenia) to warto wykorzystać ten, coraz mocniej wpisujący się w kalendarze dzień, do zrobienia czegoś na rzecz klienta. Czegoś wartościowego.
  • CX Day to świetna okazja do świętowania z zadowolonymi klientami pozytywnych wyników – jeśli takimi możecie się pochwalić.
  • CX Day to najlepszy pretekst by docenić swoich klientów – każdego lub wszystkich.
  • CX Day to okazja do tego by budować szerokie zainteresowanie tematem doświadczeń klienta (Customer Experience) w całej firmie. Jego nigdy dość bo kultura pro-kliencka oznacza dostarczanie wiedzy, przykładów, praktyk, które intrygują i inspirują do stosowania ich w naszej firmie.
  • CX Day to naturalna okazja do pochwalenia się wewnątrz firmy naszymi dokonaniami i rezultatami
  • CX Day to czas na docenienie pracy wszystkich tych osób w firmie, dzięki którym klienci stają się lojalni i ponawiają zakupy, miesiąc po miesiącu, rok po roku.
  •  CX Day to w końcu okazja do wzmacniania zaangażowania pracowników innych działów w dostarczanie wspaniałych doświadczeń czyli współpracę z zespołami najbliżej i najczęściej wchodzącymi w interakcje z klientami.

Customer Experience Professionals Association (CXPA) przygotowało parę podpowiedzi w temacie. Jakich?

Dlaczego i jak świętować CX Day 2023

 

Jak jeszcze można świętować CX Day?

Zapraszając eksperta, który pojawiając się na firmowym spotkaniu, dla większego lub mniejszego grona:
  • udowodni lub wzmocni Wasz przekaz, że o doświadczenia klienta nie tylko warto ale nawet trzeba dbać we współczesnym biznesie
  • uświadomi znaczenie emocji klienta we współczesnym biznesie, zaglądając w głąb umysłu współczesnych konsumentów
  • dostarczy przykładów, ze światowego i krajowego podwórka, tego jak to robić – jak w praktyce dbać o doświadczenia klientów
  • pokaże narzędzia, praktyki, podejście, które pomagają w skutecznym zarządzaniu doświadczeniem klienta (Customer Experience Management)
  • zaintryguje, stawiając czasem kontrowersyjne tezy, o lojalności i zachowaniach klienckich
  • da impuls do nowych inicjatyw w zespole, który już zęby zjadł na obsłudze klienta ale i w tym, który dopiero myśli jak zadbać o klienta lepiej

Zapraszamy, skorzystaj z propozycji: wystąpień, warsztatów, miniwykładów czy webinarów na ten wyjątkowy, CXowy dzień.
Porozmawiajmy jak możemy pomóc Wam świętować ten wyjątkowy dzień. Napisz do nas:)

Autor

Tomasz Kras, ProOptima