
Szkolenia CX
Buduj Customer Journey Map
2021-03-30
Cele szkolenia Customer Journey Map
Już sporo wiesz na temat wartości Mapowania podróży Klienta czyli robienia Customer Journey Map ale w praktyce tego jeszcze nie ćwiczyłeś lub masz za sobą pewne doświadczenie w mapowaniu i teraz:
-
- Zależy Ci na praktycznym rozumieniu pojęć: podróży klienta, person, momentów kontaktu, faz, doświadczenie klienta… .
- Chcesz opracować pierwszą a potem kolejne Mapy podróży w Twojej firmie?
- Chcesz wiedzieć co jest potrzebne do zrobienia przed, w trakcie i po zmapowaniu podróży Klienta?
- Chcesz doświadczyć w praktyce tego jak budować Customer Journey Map? Poznać krok po kroku procesu budowy CJM.
- Wymienić się wiedzą, praktyką i doświadczeniami z trenerami oraz innymi uczestnikami szkolenia?
Tematyka szkolenia Customer Journey Map
- Od gospodarki produktu do gospodarki przeżyć i doświadczeń – dlaczego na konkurencyjnym rynku to przeżycia decydują o przewadze?
- Ewolucja organizacji ze względu na gotowość do Customer Experience Management (CEM). Gdzie teraz jest firma?
- Czy CEM to działanie, taktyka, strategia czy filozofia? Konsekwencje różnych stopni zaangażowania dla wyniku biznesowego.
- Jak to robią inni – SAFARI po przykładach firm, które skuteczniej zarządzają doświadczeniem klienta (CEM).
- Gdzie tworzą się doświadczenia klientów? Moje doświadczenie jako klienta – punkt wyjścia.
- Czym są Customer Experience (doświadczenia klientów)? Mechanizm działania emocji i pamięci klientów.
- Psychologia Customer Experience. Jak doświadczenia klientów przekładają się na lojalność, jej brak lub coś jeszcze gorszego?
- Jak i czym możesz mierzyć doświadczenia Kkienta (CX)? NPS, CES, CSA.
- Customer Journey, podróż przez firmę – wprowadzenie w metodykę.
- Customer Journey Map – warsztat budowy Mapy Podróży Klienta.
- Warunki budowy CJM w firmie – jak zarządzać projektem przed, w trakcie i po zbudowaniu CJM?
- Customer Journey Map we współpracy z partnerem zewnętrznym.
- Kryteria i oczekiwania – jak formułować cele i czego oczekiwać od współpracy z zewnętrznym partnerem?
- Jak zaszczepić w organizacji podejście Customer Experience Management?
- Action Plan uczestników.
Czas trwania: 2 dni szkoleniowe online lub na sali
Prowadzący: Anna Mikołajczyk, Aleksandra Urban, Marcin Supranowicz, Tomasz Kras
Zapraszamy na najbliższe szkolenie ONLINE: