Customer Care Management Summit (Warszawa, 4-5 grudnia 2019)

aktualności

Customer Care Management Summit (Warszawa, 4-5 grudnia 2019)

2019-11-26

Nieuchronny trend – wzrost roli CX, czyli dlaczego wszyscy musimy poprawiać zadowolenie klienta

4 grudnia o 14:55  Tomasz Kras (CEO ProOptima) weźmie udział w konfrontacji z Michałem Nestorowiczem (Marketing Intelligence Director Nationale-Nederlanden).

Dyskusja o roli Customer Experience poruszy tematy:

  • Żyjemy w gospodarce doświadczeń. Naprawdę? CX w firmach działających w Polsce na tle innych krajów.
  • Doznaj, doświadcz, przeżyj. Wszędzie mowa o emocjach ludzkich – co z tego wynika dla biznesu?
  • O zadowolenie jakiego klienta walczymy? Płatnika, konsumenta, użytkownika czy pracownika?
  • Kto będzie kreował CX? Warto zacząć od głowy, by uruchomić serce przywiązując klienta do marki.

Spotkajmy się na konferencji!

CEM ProOptima

Autor

CEM ProOptima, ProOptima