Webinar 5 lekcji budowy kultury pro-klienckiej ProOtima

webinary

5 lekcji budowania kultury pro-klienckiej

2023-01-09

5 lekcji budowania kultury pro-klienckiej - okiem praktyka z wnętrza dużej organizacji

Firmy chcą być postrzegane jako klientocentryczne – bo to buduje lojalność klienta.
Menedżerowie chcą by tak o firmie myśleli klienci i pracownicy – bo to buduje dobrą markę pracodawcy oraz pozwala realizować cele biznesowe.

Czas więc może, by zrobić kolejny krok by nie tylko chcieć ale działać? Nie tylko mówić, ale i robić klientocentryczność?
Ale co to oznacza budować kulturę klienocentryczną? Jakich błędów unikać by nie było to budowanie zamków na piasku? Jakie zabiegi, techniki i narzędzia warto stosować?
I niech jeszcze ta wiedza będzie zweryfikowana w praktyce zarządzania dużym organizmem a prezentuje ją menedżer, który dokonał współtworzył tą transformację.

  • Jaką rolę odegrała firmowa maskotka w budowaniu kultury pro-klienckiej?
  • Dobre sposoby na szerzenie kultury wśród pracowników
  • Kim jest superhero klienta i czy ma nadprzyrodzone moce?

Zapraszamy na webinar z Elą Gierczyńską, która przez lata praktykowała klientocentryczność w jednej z największych firm ubezpieczeniowych a teraz dzieli się swym doświadczeniem z liderami CX i CEM

Webinar 5 lekcji budowy kultury pro-klienckiej ProOtima

Kiedy?

21 lutego 2023 g 9:30-10:30

Rejestracja na bezpłatny webinar: TUTAJ

 

Autor

Elżbieta Gierczyńska, ProOptima