Rewitalizacja standardów obsługi w duchu CEM - Customer Congress wystąpienie Sylwii Gibas (LYSON) i Tomasza Krasa (ProOptima)

aktualności

5. Customer Congress! #NAFALIZMIAN (Warszawa, 26-27 listopada 2019)

2019-11-22

Rewitalizacja standardów obsługi w duchu CEM

Wielkimi krokami zbliżamy się do 5. edycji Customer Congress.

26 listopada 2019  Tomasz Kras wraz z Sylwią Gibas (Manager Operacyjny Lyson) przedstawią case study sukcesu naszego klienta – firmy Łysoń.

Tytuł prelekcji: Rewitalizacja Standardów Obsługi w duchu CEM

  • Era VUCA a Standardy obsługi klienta
  • Kiedy warto zrewitalizować Standardy obsługi klienta
  • Rewolucja czy ewolucja – jakie podejście jest lepsze?
  • CX Lidership a sukces rewitalizacji
  • Wskaźniki sukcesu

Spotkajmy się na konferencji!

Autor

CEM ProOptima, ProOptima