Które narzędzia i jak wykorzystać by, poprawiać Customer Experience klientów Twojej firmy?

 

Zarządzanie doświadczeniem klienta (Customer Experience Management) to pragmatyka biznesu obejmująca bardzo wiele aspektów działania firmy. CEM Masterzy, jak ich nazywamy czyli liderzy transformacji klientocentrycznych potrzebują szerokiego spektrum wiedzy i umiejętności by móc kierować wieloma inicjatywami, które składają się na CEM. Jednym z ważniejszych jest obszar marketingowych oddziaływań firmy.

Spragnionych  praktycznej wiedzy z zakresu nowoczesnego marketingu zapraszamy ma moduł szkolenia ONLINE w ramach kursu CEM Master!

Które i gdzie wykorzystać narzędzia i metodyki marketingowe dla poprawy Customer Experience klientów firmy?

Program modułu CEM Master:

  • CEM okiem marketingowca – czy spojrzenie marketingowca na Customer Experience Management się różni? Dlaczego warto się tym zajmować?
  • Rola użyteczności i zmianach w Google i ich wpływ na CX
  • Filozofia Google – wartość dla użytkowników – to się nie zmienia!
  • Trendy i oczekiwania. Jesteśmy coraz bardziej CWN?
    • Ciekawi
    • Wymagający
    • Niecierpliwi
  • CEM w marketingu B2B i B2C – jakie są różnice a jakie podobieństwa?
  • Narzędzia i metryki na jakie powiniena/eś patrzeć. Od czego zacząć?
  • Case study. Ćwiczenie praktyczne w obszarze Customer Experience Management z perspektywy oddziaływań marketingowych

Kiedy?

W ustalonym terminie z uczestnikami kursu CEM Master (Customer Experience Management MASTER)

Gdzie?

ONLINE – w ramach modułu bonusowego podczas kursu CEM Master (Customer Experience Management MASTER)

Prowadzący

Co to za szkolenie?

Moduł szkolenia ONLINE jest składową kursu Customer Experience Management MASTER. W tym roku jest ekstra modułem dostępnym dla naszych uczestników i absolwentów wcześniejszych edycji kursu.

Zagłoś nam zainteresowanie modułem prowadzonym przez Piotra.