Jak planować i zarządzać danymi od milionów użytkowników we współpracy z firmą badawczą?

 

Zarządzanie doświadczeniem klienta (Customer Experience Management) to pragmatyka biznesu obejmująca bardzo wiele aspektów działania firmy. CEM Masterzy, jak ich nazywamy czyli liderzy transformacji klientocentrycznych potrzebują szerokiego spektrum wiedzy i umiejętności by móc kierować wieloma inicjatywami, które składają się na CEM.

Jednym z nich jest planowanie i prowadzenie badań (ilościowych) na większą skalę.

Spragnionych praktycznej wiedzy zapraszamy ma moduł szkolenia ONLINE w ramach kursu CEM Master!

Program modułu CEM Master:

  • Współpraca z firmą badawczą
    • dla kogo, od czego zacząć, czego się spodziewać, jakie powinny być rezultaty
    • szanse i zagrożenia
  • Badania CAWI na dużą skalę
    • wyzwania i ograniczenia metody
    • projektowanie oraz weryfikacja ankiety
    • wstępne założenia odnośnie wykorzystania danych – co możemy wykorzystać, żeby nie wydłużać za mocno badań
    • pozytywne i negatywne przykłady
    • potencjalne zewnętrzne źródła danych – opinie z map Google, zewnętrzne badania
  • Zarządzanie, analiza i dystrybucja wyników badań
    • określenie grup odbiorców dla danych oraz ich potrzeb
    • różnice pomiędzy raportami a dashboardami
    • mechanizmy wspomagające dystrybucję wyników
  • Praktyka badawcza – ćwiczenie
    • zaprojektuj badanie lub zinterpretuj statyczne wyniki badań – rozplanowanie potrzeb poszczególnych odbiorców wyników badań

Kiedy?

W ustalonym terminie z uczestnikami kursu CEM Master (Customer Experience Management MASTER)

Gdzie?

ONLINE – w ramach modułu bonusowego podczas kursu CEM Master (Customer Experience Management MASTER)

Prowadząca

Co to za moduł?

Moduł szkolenia ONLINE jest składową kursu Customer Experience Management MASTER. W tym roku jest ekstra modułem dostępnym dla naszych uczestników i absolwentów wcześniejszych edycji kursu.

Zagłoś nam zainteresowanie modułem prowadzonym przez Destinę.