Jak planować i zarządzać danymi od milionów użytkowników we współpracy z firmą badawczą?
Zarządzanie doświadczeniem klienta (Customer Experience Management) to pragmatyka biznesu obejmująca bardzo wiele aspektów działania firmy. CEM Masterzy, jak ich nazywamy czyli liderzy transformacji klientocentrycznych potrzebują szerokiego spektrum wiedzy i umiejętności by móc kierować wieloma inicjatywami, które składają się na CEM.
Jednym z nich jest planowanie i prowadzenie badań (ilościowych) na większą skalę.
Spragnionych praktycznej wiedzy zapraszamy ma moduł szkolenia ONLINE w ramach kursu CEM Master!
Program modułu CEM Master:
- Współpraca z firmą badawczą
- dla kogo, od czego zacząć, czego się spodziewać, jakie powinny być rezultaty
- szanse i zagrożenia
- Badania CAWI na dużą skalę
- wyzwania i ograniczenia metody
- projektowanie oraz weryfikacja ankiety
- wstępne założenia odnośnie wykorzystania danych – co możemy wykorzystać, żeby nie wydłużać za mocno badań
- pozytywne i negatywne przykłady
- potencjalne zewnętrzne źródła danych – opinie z map Google, zewnętrzne badania
- Zarządzanie, analiza i dystrybucja wyników badań
- określenie grup odbiorców dla danych oraz ich potrzeb
- różnice pomiędzy raportami a dashboardami
- mechanizmy wspomagające dystrybucję wyników
- Praktyka badawcza – ćwiczenie
- zaprojektuj badanie lub zinterpretuj statyczne wyniki badań – rozplanowanie potrzeb poszczególnych odbiorców wyników badań
Kiedy?
W ustalonym terminie z uczestnikami kursu CEM Master (Customer Experience Management MASTER)
Gdzie?
ONLINE – w ramach modułu bonusowego podczas kursu CEM Master (Customer Experience Management MASTER)
Prowadząca
Co to za moduł?
Moduł szkolenia ONLINE jest składową kursu Customer Experience Management MASTER. W tym roku jest ekstra modułem dostępnym dla naszych uczestników i absolwentów wcześniejszych edycji kursu.
Zagłoś nam zainteresowanie modułem prowadzonym przez Destinę.