Poznaj Customer Experience Management - szkolenie otwarte - online

  • Zależy Ci na radykalnym lub organicznym wzroście satysfakcji Waszych Klientów?
  • Chcesz pozyskiwać ambasadorów firmy i marki, którzy będą pozyskiwać, bez angażowania Waszych środków, nowych klientów?
  • Skłonić Klientów do tego by pozostawiali więcej pieniędzy w Waszej kasie czy przenieśli się na droższy abonament w Waszej usłudze?
  • Chcesz z Waszego działu obsługi Klienta uczynić współczesny, nowy dział marketingu?
  • Chcesz, wiedzieć za jaką wartość Wasi Klienci byliby w stanie zapłacić więcej, teraz i w przyszłości?
  • Chcesz na nowo skoncentrować Waszą firmę na Kliencie, uczynić Waszą firmę klientocentryczną?
  • A także pragniesz świeżej wiedzy i inspiracji do budowania przewagi konkurencyjnej?
  • A może planujesz zarządzać doświadczeniami Klientów (Customer Experience) i formujesz drużynę, która podoła ambitnemu zadaniu?

Weź udział w szkoleniu Poznaj Customer Experience Management

 

Adresaci

Szkolenie przeznaczone jest dla profesjonalistów obsługi Klienta, handlowców, sprzedawców, pracowników wspierających klienta oraz ich menedżerów sprzedaży, marketingu i obsługi klienta, którzy wiedzą, że zwykła obsługa klienta już nie wystarcza ich klientom

Kiedy, gdzie i za ile?

15-16 grudnia 2022, Kolejna edycja: 9-10 marca 2023

Szkolenie online na platformie ZOOM oraz MIRO

Koszt udziału: 2950 zł netto/osoba

Zamów

Zamów

Pozostało miejsc: 12

Prowadzący

Program szkolenia

  • Ile tracą firmy złej obsłudze Klienta (LTV, retencja, marka)?
  • Zyski z lojalności klienta – obniżenie kosztów czy wzrost przychodów?  Ile może zyskać nasza firma?
  • Od gospodarki produktu do gospodarki przeżyć i doświadczeń. Ewolucja organizacji ze względu na gotowość do Customer Experience Management (CEM) – gdzie teraz jest moja firma?
  • Czy Customer Experience Management to działanie, taktyka, strategia czy filozofia?
  • Jak to robią inni? Przykłady realizacji Customer Experience Management na świecie i Polsce.
  • Czym są Customer Experience (doświadczenia Klientów)? Mechanizm działania emocji i pamięci Klientów.
  • Psychologia Customer Experience. Jak doświadczenia Klientów przekładają się na lojalność, jej brak lub coś jeszcze gorszego?
  • Gdzie tworzą się doświadczenia Klientów? Moje doświadczenie z perspektywy klienta jako punkt wyjścia.
  • Customer Experience Management – kluczowe pojęcia.
  • Narzędzia CEM – jak i czym możesz mierzyć doświadczenia Klienta?
    • NPS/CES/CSI
    • IDI i narzędzia jakościowe – w tym online
    • Voice of the Customer (VoC)
    • Closed Loop
    • Brand Promise & Brand Values
    • Jakościowe (IDI, FGI, Insight konsumencki)
    • Customer Journey Map
  • Rola pracowników w wypracowywaniu i wdrażaniu strategii Customer Experience.
  • Rola i zadania menedżera we wdrożeniu CEM w firmie.
  • Etapy i metody wdrażania CEM.
  • Wskaźniki sukcesu wdrożenia CEM.
  • Action Plan uczestników – jaki będzie mój następny krok CEM?

Czy to szkolenie jest dla Ciebie?

 Jeśli:

  • masz już za sobą szkolenia z obsługi klienta i wiesz, że następnym krokiem jest nie tylko świetna obsługa, ale dostarczanie Klientom lepszych (wartościowych) doświadczeń czyli Customer Experience,
  • niby sporo o Customer Experience słyszała/eś ale chcesz swą wiedzę uporządkować, wzbogacić i pogłębić,
  • chcesz wiedzieć jaki powinien być kolejny, konkrety krok, który umożliwi zarabianie na lojalności zadowolonego Klienta Twojej firmy.

Szkolenie Poznaj Customer Experience dostarcza niezbędnej wiedzy i buduje motywację do dalszych działań związanych z poprawą Customer Experience dzięki lepszemu rozumieniu czym jest i jak zarządzać doświadczeniem klienta. To szkolenie wprowadzające w świat Customer Experience Management.

Jak pracujemy?

  • W trakcie szkolenia opowieść o Customer Experience będzie nasycona przykładami z kraju, z naszej praktyki a czasem i z zagranicy:)
  • Odwoływać będziemy się doświadczeń i pytań uczestników – tak by na nie udzielić wyczerpujących odpowiedzi.
  • Stawiamy na aktywne metody pracy i nawet jeśli jest to szkolenie online będą pewne ćwiczenia do wykonania w trakcie (przez co będzie można doświadczyć narzędzi CEMowych)
  • Pomost przyszłość – zadanie do wykonania po szkoleniu.

 

Organizacyjnie...

13-14 października 2022, Kolejna edycja: 15-16 grudnia 2022

Szkolenie online na platformie ZOOM oraz MIRO

Koszt udziału: 2950 zł netto/osoba

Szkolenie trwa 2 dni, łącznie 16 godzin dydaktycznych.

Ponieważ siedzieć będziecie przed ekranami potrzebne będą 3 przerwy na pyszną kawę, herbatę czy coś równie ważnego:)

* Dokładamy starań by szkolenia odbyły się w zaplanowanych terminach. Zastrzegamy sobie jednak prawo do odwołania lub przesunięcia w czasie realizacji szkolenia ze względu na zbyt małą, końcową, liczbę zapisów.
Grupy zamykamy na 2 tygodnie przed terminem realizacji. Wówczas informujemy ostatecznie o realizacji szkolenia w zaplanowanym terminie.

Cena szkolenia

2950 zł/ osoba.

 

  • Po zgłoszeniu (przez formularz online) prześlemy Ci potwierdzenie oraz wystawimy fakturę proforma.
  • Możliwa jest także płatność kartą lub przez operatora płatności online.
  • Po opłaceniu faktury – wystawimy końcową fakturę na osobę prywatną lub firmę.

Jestem zdecydowany

Zamów

Pozostało miejsc: 12

Zamawiam jako

Dane osoby rejestrującej

Dane firmy

Uczestnicy

Podając dane innej osoby w celu zgłoszenia, potwierdzasz że masz na to jej zgodę.

Koszt szkolenia dla uczestnika:

2950,00  (3628,50  z VAT)

Wstecz Dalej