Moderator procesu Customer Journey Map - szkolenie otwarte

Jeśli chcesz na co dzień nie tylko tworzyć Mapy Podróży Klienta w swojej organizacji, ale również dowiedzieć się jak krok po kroku uczyć innych w swojej firmie korzystania z tego narzędzia – to jest warsztat dla Ciebie. Możesz w ten sposób budować kulturę Customer Experience wewnątrz swojej firmy dzięki pracy i zaangażowaniu Waszych pracowników!

Moderator procesu

Moderator procesu Customer Journey Map – szkolenie otwarte z ProOptima

Szkolenie certyfikujące jest prowadzone w formie warsztatu, który pozwala nabyć kluczową wiedzę, ale też praktyczne umiejętności i narzędzia niezbędne do prowadzenia projektów klasy Customer Journey Map.

Jakie są cele szkolenia Moderator procesu Customer Journey Map – szkolenie ProOptima?

  • Dokładne poznanie czym jest i jak wykorzystywać Customer Journey Map na co dzień.
  • Otrzymanie know-how do tworzenia map podróży klientów w swojej firmie.
  • Zgłębienie podstawowych zasad pozyskiwania informacji od klientów: wywiady indywidualne, ankiety wraz z wzorem scenariusza i ankiety badające doświadczenie klienta (CX) CJM.
  • Wzmocnienie kompetencji w zakresie kluczowych zasady – i konkretnych wskazówek – niezbędnych w codziennej pracy facilitatora, który ma efektywnie prowadzić pracę grupy tworzącej mapę podróży klienta.
  • Uświadomienie sobie wyzwań, narzędzi i kroków, które stanowią o sukcesie w tworzeniu mapy.

Adresaci

Szkolenie przeznaczone jest dla profesjonalistów obsługi Klienta i zespołów Customer Experience. W tym handlowców, sprzedawców, pracowników wspierających klienta oraz ich menedżerów sprzedaży, marketingu i obsługi klienta, którzy wiedzą, że zwykła obsługa klienta już nie wystarcza ich klientom.

Kiedy, gdzie i za ile?

Kolejny termin w 2023

Szkolenie online na platformie Zoom oraz MIRO

Koszt udziału: 3750 zł netto/ osoba.

Zamów

Zamów

Pozostało miejsc: 6

Prowadzący

Program

  • Czym są Customer Experience (doświadczenia Klientów)?
  • Jak i czym możesz mierzyć doświadczenia Klienta (CX)?
  • Ścieżka podróży (CJM).
  • Pojęcia CJM.
  • Proces tworzenia CJM.
  • Badania klienckie: Klienci jako źródło (bez)cennych informacji do tworzenia CJM i strategii Customer Experience.
  • W jaki sposób pozyskiwać wiarygodne informacje od klientów?
  • Jak poprowadzić proces badawczy od zaproszenia/rekrutacji do podziękowania.
  • Buyer Persona (BP) – budowa BP i wchodzenie w buty Klienta.
  • Jak budować Customer Journey Map – krok po kroku opis procesu budowy.
  • Customer Journey Map – warsztat budowy mapy podróży Klienta.
  • CJM Analiza map wytworzonych na arkuszach podczas warsztatu.
  • CJM Synteza – wnioski na poziomie map.
  • Customer Journey Map. Analiza przebiegu i rezultatów warsztatów.
  • Action Plan – zdefiniowanie procesu CJM w terminach organizacji i stworzenie założeń opisującego go dokumentu.
  • Budowa CJM – rola moderatora.
  • Analiza faz pracy grupy warsztatowej na postawie wcześniejszych 2 dni warsztatów – metapoziom.
  • Komunikacja prowadzącego spotkanie z grupą – co warto, by moderator wiedział o procesach grupowych i komunikacji.
  • „Narzędziownia CJM” cd., czyli niezbędnik dla moderatora grup CJM, stanowiący kompleksowe ujęcie facylitacji grup CJM z perspektywy umiejętności, technik, postawy oraz przebiegu warsztatu CJM.
  • Prowadzący inspirujący grupę do pracy – narzędzia moderatora – rozwinięcie i ćwiczenia umiejętności komunikacyjnych.
  • Przygotowanie spotkania: pojedynczego i serii spotkań.

Jak pracujemy?

  • W trakcie szkolenia odwoływać będziemy się doświadczeń i pytań uczestników – tak by na nie udzielić wyczerpujących odpowiedzi.
  • Stawiamy na aktywne metody pracy i nawet jeśli jest to szkolenie online, ćwiczenia do
  • Warsztat wykorzystania narzędzi typu MIRO w praktyce. W praktyce mapowania pracujemy bowiem na mapie podróży Klienta zagnieżdżonej w aplikacji MIROCJM online

Organizacyjnie...

Szkolenie trwa 2 dni, łącznie 12 godzin (2x6h) + 4 godziny indywidualnych konsultacji powarsztatowych w pakiecie:)

Najbliższy termin: maj 2023

Wielkość inwestycji

3750 zł netto/ osoba.

  • ​​Po zgłoszeniu (przez formularz online) prześlemy Ci potwierdzenie oraz wystawimy fakturę proforma.
  • Możliwa jest także płatność kartą lub przez operatora płatności online.
  • Po opłaceniu faktury – wystawimy końcową fakturę na osobę prywatną lub firmę.
​  * Dokładamy starań by szkolenia odbyły się w zaplanowanych terminach. Zastrzegamy sobie jednak prawo do odwołania lub przesunięcia w czasie realizacji szkolenia ze względu na zbyt małą, końcową, liczbę zapisów.
Grupy zamykamy na 2 tygodnie przed terminem realizacji. Wówczas informujemy ostatecznie o realizacji szkolenia w zaplanowanym terminie.​

Klienci, którzy zaufali nam do tej pory i realizowali z nami projekty z obszaru Customer Experience Management

Klienci ProOptima w obszarze Customer Experience Management

Poznaj opinie o szkoleniach ProOptima w obszarze CX i CEM

„Ukończyłam kurs CEM Fundamenty i jestem pod wrażeniem profesjonalizmu z jakim zostało ono opracowane. Idealna kombinacja teorii i praktyki i …nieustające wsłuchiwanie się w głos klienta, którym w tym przypadku byliśmy my, uczestnicy kursu. Chyba lepiej nie można potwierdzić, ze kurs zrobiony był przez osoby, które znają się na swojej robocie. A teraz sporo pracy przede mną, by tą wiedzę przetrawić i spróbować przekuć na swoją własną rzeczywistość !”

Iwona Bauza  Customer and Commercial Service Manager LiNA Medical Poland

Po ostatnim szkoleniu CEM MASTER Fundamenty, udaje mi się przejść do projektowego modelu pracy w organizacji. Bardzo dużo praktycznych informacji. Polecam gorąco.,,

Rafał Jurdeczka, Kierownik Biura Obsługi Klienta / B2C Customer Service Manager GF Corp

„Szczególnie przydatne w mojej pracy było wspólnie przeprowadzone badanie wyników poziomu dojrzałości mojej organizacji. Każdy powinien poznać to nowatorskie podejście do obsługi klienta, zebrał się już bogaty materiał doświadczeń i naukowy w tym obszarze”

Uczestnik kursu z CEM Master Fundamenty

„Jako szczególnie przydatne w mojej pracy oceniam zagadnienia wartość CX dla Zarządu, realne mierniki. Na kursach z którymi mam doświadczenie mało było miejsca na mówienie o KPI które mogą przekonać zarząd.

Uczestnik kursu z CEM Master Fundamenty

Szerokie spektrum zagadnień!. Szczególnie przydatne w swojej pracy są narzędzia do przeliczania zmian na pieniądze, dashboard/ KPI, aby szeroko widzieć zależności w firmie. Dlaczego bym polecił ten KURS? Przede wszystkim merytoryka, przykłady z życia, nie tylko sama teoria

Uczestnik kursu z CEM Master Fundamenty

Poleciłabym bo fajnie pokazuje idee CX. Wszystkie zagadnienia omawiane na podstawie konkretnych case study oraz omawiane konkretne narzędzia i rozwiązania w CX.”

Uczestnik kursu z CEM Master Fundamenty

 

„Przygotowanie merytoryczne trenerów, sposób przekazywania wiedzy, umiejętność sprawnego prowadzenia szkolenia mimo trudnych warunków (pandemia i spotkanie online), ćwiczenia praktyczne, konkretne odpowiedzi na zadawane pytania. Nic nie wymaga poprawy!”

Uczestnik szkolenia z Mapowania z firmy  NEUCA

“Mogłabym siedzieć tydzień i chciałabym więcej w takiej fajnej i inspirującej atmosferze” 

Agata Rzeszótko WearCo Sp. z o.o.

“Polecam ProOptimę jako partnera do realizacji projektów zwiększających skuteczność działań sprzedażowych (telemarketing). ProOptima dba nie tylko o jakość szkoleń, ale także o proces wdrożenia – implementację zmian w zachowaniach uczestników szkoleń – tak, by finalnie doprowadzić do osiągania celów biznesowych.”.

Kamila Mendel – Dyrektor Zarządzający „Archon+ Biuro Projektów

“Polecam Pro Optima Sp. z o.o. jako firmę realizującą profesjonalne i skuteczne szkolenia o charakterze warsztatowym, dopasowane do specyfiki i potrzeb firmy zlecającej szkolenie.”

Koordynator Projektu – Magda Sternal Deloitte Doradztwo Podatkowe

“Odbyłam szkolenie “Buduj Customer Journey Map”, które zostało przeprowadzone z dużym zaangażowaniem prowadzących. Odpowiedzi na pytania uczestników udzielane w sposób wyczerpujący. Materiały ze szkolenia przesłane zgodnie z obietnicą i zawierały również formatki do dalszej pracy. Serdecznie polecam!”

Joanna Sobyra, Dyrektor Marketingu, Segafredo Zanetti Poland Sp. z o.o.

“Polecam szkolenie w obszarze CX ze względu na zmianę punktu widzenia (wejście w buty klienta), co zdecydowanie poszerza ogląd sytuacji” 

Anna Loranty-Gębuś, Customer Service Manager, Ferro S.A.

„Stworzenie atmosfery sprzyjającej wymianie doświadczeń. Wysoki poziom merytoryki. Bardzo praktyczne i dobrze moderowane szkolenie. Praktyczne przedstawienie metody, podzielenie się wiedzą merytoryczną na temat moderacji warsztatów” 

Uczestnik szkolenia z Mapowania

“Szkolenia na najwyższym poziomie. Oferta dopasowana do potrzeb rynkowych i przedsiębiorstw oraz bardzo często wyprzedzająca trendy rynkowe. Kompetentni, pomocni, profesjonalni :)”

Magdalena Leszkowska, Media, Communication & Market Research, Karcher Polska

„Interaktywność, angażowanie uczestników, dobre wyważenie między moderacją a przestrzenią do dyskusji przy pilnowaniu celów spotkania. Uczenie grupy tak by jej uczestnicy mogli pracować dalej z organizacją. Sprawne przygotowanie szkolenia, brak przestojów i obfite materiały.”

Uczestnik szkolenia z Mapowania z firmy  NEUCA

Jestem zdecydowany

Zamów

Pozostało miejsc: 6

Zamawiam jako

Dane osoby rejestrującej

Dane firmy

Uczestnicy

Podając dane innej osoby w celu zgłoszenia, potwierdzasz że masz na to jej zgodę.

Koszt szkolenia dla uczestnika:

3750,00  (4612,50  z VAT)

Wstecz Dalej