Buduj Employee Journey Map – weź udział w szkoleniu otwartym

Buduj-Employee-Journey-Map-szkolenie-certyfikowane-online-z-ProOptima

 

93% do 200% rocznego wynagrodzenia wynosi przeciętny koszt rotacji na jednym stanowisku pracy

(za Journal of Accountancy).* *https://igauss.pl/artykuly/rotacja-pracownikow-czyli-jak-policzyc-rzeczywiste-koszty-fluktuacji-kadr-cykl-artykulow

 

Jedną z metod, która pozwala zrozumieć rotację czy brak zaangażowania pracowników jest przyjrzenie się doświadczeniom pracownika ( Employee Experience – EX). Jest to HR-owy ekwiwalentem doświadczenia klienta (Customer Experience-CX). By to zrobić potrzebne jest zwizualizowanie całej ścieżki podróży pracownika czyli Employee Journey Map.

Pracownik przechodzi przez procesy firmowe: rekrutację, on-boarding i off-boarding, szkolenia i transfer wiedzy, komunikację wewnętrzne, system benefitów, możliwość rozwoju, awansu i podwyżek wynagrodzenia. Prostym narzędziem pozwalającym zrozumieć doświadczenia pracownika w tej drodze jest zbudowanie jego ścieżki czyli Employee Journey Mapping.

Jakie korzyści ma Twoja firma z Employee Journey Mapp?

  • umiejętność zwinnego reagowania na dynamikę procesów, zachodzących w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi
  • zatrzymanie talentów i wzrost konkurencyjności firmy jako pracodawcy
  • zmniejszenie kosztów związanych z rotacją
  • wpływ na wzrost zaangażowania pracowników, co przekłada się wprost na zyski firmy
  • wzrost skuteczności działań w obszarze EB
  •  zwiększenie poziomu lojalności pracowników
  • zwiększenie efektywności biznesowej organizacji

Jakie korzyści ma pracownik?

  • wzrost zaangażowania
  • wzrost satysfakcji z pracy
  • poczucie, że potrzeby pracownika są zauważane przez organizację i brane pod uwagę
  • poczucie docenienia
  • zwiększenie efektywności pracy

Wspólne korzyści:

  • wzrost satysfakcji i zaangażowania pracowników w realizację celów biznesowych firmy
  • budowanie kultury organizacji, w której ważne jest wzajemne zrozumienie celów i potrzeb
  • budowanie zaangażowanej i lojalnej kadry

Mapowanie, czyli graficzne przedstawienie procesu, jest wizualizacją emocji, opinii, wrażeń, zachowań, nawyków i potrzeb pracowników w całym „cyklu życia” w firmie. Niektóre programy dotyczące budowania doświadczenia pracowników (employee experience management) rozpoczynają się i kończą na ankiecie zaangażowania – pojedynczej, najczęściej wysyłanej raz do roku. To stanowczo za mało!

Mapowanie podróży pracownika (jako część EXM) pozwala zdefiniować momenty, które mają największe znaczenie dla pracownika i organizacji (punkty styku, momenty interakcji pracownika z organizacją), od employer brandingu, przez rekrutację i całą drogę do awansu i rozwoju kariery, aż do wyjścia.
Firma zaczyna rozumieć, co można zrobić, aby poprawić doświadczenia ludzi na każdym etapie.

Zapraszamy Cię na praktyczne szkolenie Buduj Employee Journey Map. Zaprojektuj Employee Journey Map krok po kroku i od razu wykorzystaj tę wiedzę do pracy nad konkretnym wyzwaniem.

Weź udział w szkoleniu: Buduj Employee Journey Map

Kiedy?

12-13 stycznia 2023

Gdzie i za ile?

ONLINE

Platforma ZOOM oraz MIRO

Koszt udziału: 4900 zł netto/ osoba.

Zamów

Zamów

Pozostało miejsc: 15

Elżbieta Gierczyńska

Dla kogo jest to szkolenie?

 Buduj-Employee-Journey-Map-szkolenie-certyfikowane-online-z-ProOptima3

  • Specjalistów, menagerów odpowiedzialnych za przebieg konkretnych procesów (candidate experience, on-boarding, szkolenia)
  • Dla liderów mniejszych firm i organizacji, którzy chcieliby lepiej odpowiadać na potrzeby swojego zespołu.
  • HR managerów i HR Business Partnerów
  • Specjalistów, menagerów odpowiedzialnych za people & culture & talent
  • Specjalistów, menagerów odpowiedzialnych za learning & development
  • Dla osób z obszaru CX, które chcą rozwijać swoje kompetencje o EX
  • Dla osób, które szukają pomysłu na nowy zawód
  • EB managerów i specjalistów

Jak będzie wyglądało szkolenie?

  • Szkolenie trwa 2 dni po 6 godzin czyli łącznie 12 godzin
  • Spotkania będą się odbywać dzień po dniu.
  • Będziemy je prowadzić przy użyciu Zooma (wystarczy kliknąć w link, który Ci wyślemy, żeby dołączyć do spotkania)
  • Praktyczna nauka będzie się odbywać w narzędziu MIRO- wcześniej dostaniesz instrukcję jak się poruszać
  • Spotkania są interaktywne – będzie okazja do dyskusji i współpracy z prowadzącymi i uczestnikami(czkami), dlatego będzie Ci potrzebny sprawny mikrofon i kamera
  • Na zakończenie dostaniesz od nas certyfikat i paczkę materiałów oraz zestaw polecanych przez nas źródeł na temat mapowania podróży
  • Bonus: dla każdego uczestnika/czki możliwość 60 min. bezpłatnej konsultacji jako follow-up do szkolenia
  • Pracujemy na poziomie kompetencji (wiem co i jak mam zrobić), motywacji (wierzę, że warto), postawy (zamierzam to zrobić) , wdrożenia (follow up).

Zapisz się już dziś!

Program szkolenia:

Czym jest Employee Experience?

  • Definicje
  • Przykłady
  • Zależności
  • Insighty

Czym jest employee journey mapping?

  • Definicje
  • Employee journey map – zapoznanie z procesem mapowania i wykorzystywanymi narzędziami
  • Persona
  • Procesy strategiczne i punkty styku
  • Największe bóle, momenty prawdy i szybkie wygrane

Nauka mapowania, czyli budowy wzorcowej Employee Journey Map w narzędziu MIRO

  • Metodyka budowy EJM by ProOptima – wprowadzenie i warsztat
  • Proces: analiza-synteza-analiza-synteza – całościowy model budowy EJM
  • Źródła informacji o pracownikach potrzebnych do stworzenia mapy.
  • Proces tworzenia EJM w firmie: Fazy, role, wyzwania. Przed, w trakcie i po mapowaniu.
  • Definiowanie scenariusza
  • Budowanie Persony
  • Określanie KPI
  • Wskaźniki tzw. „miękkie”
  • Jak przekładać rezultaty „miękkie” na „twarde”

Employee Journey Map i co dalej?

  • Warunki organizacyjne do tworzenia map: różnorodność, zasoby, cele.
  • Analiza wypracowanych map: moment, narzędzia, cele.
  • Przegląd i weryfikacja przebiegu podróży-kiedy jest czas na uzupełnienia i zmiany czy rewizję
    mapy?

Z czym wyjdziesz po szkoleniu: Buduj Employee Journey Map – certyfikowane szkolenie otwarte – online?

  • Będziesz miał/a wiedzę i niezbędne kompetencje do tworzenia mapy podróży pracownika w MIRO
  • Będziesz umiał/a ją zastosować w każdym narzędziu, również offline
  • Otrzymasz gotowe szablony do wykorzystania w swojej pracy
  • Zdobędziesz wiedzę z zakresu employee experience management
  • Podniesiesz swoje kompetencje w firmie i na rynku pracy

Cena?

4900 zł/ osoba

  • Cena obejmuje: udział w szkoleniu online, materiały w wersji elektronicznej, certyfikat PDF.
  • Otrzymasz narzędzia wspierające rozwój w postaci zadań przedszkoleniowych, poszkoleniowych oraz pigułek wiedzy ( blog)
  • Po zgłoszeniu prześlemy Ci fakturę proforma
  • Po opłaceniu faktury – wystawimy końcową fakturę i gwarancję uczestnictwa w limitowanej grupie uczestników

Szkolenia i projekty dedykowane procesu Mapowania podróży oraz szerzej Customer Experience Management realizowaliśmy dla:

Klienci

Opinie o szkoleniach z mapowania podróży klienta i szkoleniach online ProOptima

  • „Szczególnie przydatne w mojej pracy było wspólnie przeprowadzone badanie wyników poziomu dojrzałości mojej organizacji. Każdy powinien poznać to nowatorskie podejście do obsługi klienta, zebrał się już bogaty materiał doświadczeń i naukowy w tym obszarze” Uczestnik kursu z CEM Master Fundamenty
  • „Jako szczególnie przydatne w mojej pracy oceniam zagadnienia wartość CX dla Zarządu, realne mierniki. Na kursach z którymi mam doświadczenie mało było miejsca na mówienie o KPI które mogą przekonać zarząd. Uczestnik kursu z CEM Master Fundamenty
  • Szerokie spektrum zagadnień!. Szczególnie przydatne w swojej pracy są narzędzia do przeliczania zmian na pieniądze, dashboard/ KPI, aby szeroko widzieć zależności w firmie. Dlaczego bym polecił ten KURS? Przede wszystkim merytoryka, przykłady z życia, nie tylko sama teoriaUczestnik kursu z CEM Master Fundamenty
  • Poleciłabym bo fajnie pokazuje idee CX. Wszystkie zagadnienia omawiane na podstawie konkretnych case study oraz omawiane konkretne narzędzia i rozwiązania w CX.” Uczestnik kursu z CEM Master Fundamenty
  • „Przygotowanie merytoryczne trenerów, sposób przekazywania wiedzy, umiejętność sprawnego prowadzenia szkolenia mimo trudnych warunków (pandemia i spotkanie online), ćwiczenia praktyczne, konkretne odpowiedzi na zadawane pytania. Nic nie wymaga poprawy!” Uczestnik szkolenia z Mapowania z firmy  NEUCA
  • “Mogłabym siedzieć tydzień i chciałabym więcej w takiej fajnej i inspirującej atmosferze”  – Agata Rzeszótko WearCo Sp. z o.o.
  • “Odbyłam szkolenie “Buduj Customer Journey Map”, które zostało przeprowadzone z dużym zaangażowaniem prowadzących. Odpowiedzi na pytania uczestników udzielane w sposób wyczerpujący. Materiały ze szkolenia przesłane zgodnie z obietnicą i zawierały również formatki do dalszej pracy. Serdecznie polecam!” Joanna Sobyra, Dyrektor Marketingu, Segafredo Zanetti Poland Sp. z o.o.
  • “Polecam szkolenie w obszarze CX ze względu na zmianę punktu widzenia (wejście w buty klienta), co zdecydowanie poszerza ogląd sytuacji”  –  Anna Loranty-Gębuś, Customer Service Manager, Ferro S.A.
  • „Stworzenie atmosfery sprzyjającej wymianie doświadczeń. Wysoki poziom merytoryki. Bardzo praktyczne i dobrze moderowane szkolenie. Praktyczne  przedstawienie metody, podzielenie się wiedzą merytoryczną na temat moderacji warsztatów” Uczestnik szkolenia z Mapowania
  • “Szkolenia na najwyższym poziomie. Oferta dopasowana do potrzeb rynkowych i przedsiębiorstw oraz bardzo często wyprzedzająca trendy rynkowe. Kompetentni, pomocni, profesjonalni :)” – Magdalena Leszkowska, Media, Communication & Market Research, Karcher Polska
  • „Interaktywność, angażowanie uczestników, dobre wyważenie między moderacją a przestrzenią do dyskusji przy pilnowaniu celów spotkania. Uczenie grupy tak by jej uczestnicy mogli pracować dalej z organizacją. Sprawne przygotowanie szkolenia, brak przestojów i obfite materiały.” Uczestnik szkolenia z Mapowania ONLINE z firmy  NEUCA
  • „Ukończyłam kurs CEM Fundamenty i jestem pod wrażeniem profesjonalizmu z jakim zostało ono opracowane. Idealna kombinacja teorii i praktyki i …nieustające wsłuchiwanie się w głos klienta, którym w tym przypadku byliśmy my, uczestnicy kursu. Chyba lepiej nie można potwierdzić, ze kurs zrobiony był przez osoby, które znają się na swojej robocie. A teraz sporo pracy przede mną, by tą wiedzę przetrawić i spróbować przekuć na swoją własną rzeczywistość ! – Iwona Bauza  Customer and Commercial Service Manager LiNA Medical Poland
  • Po ostatnim szkoleniu CEM MASTER Fundamenty (Online), udaje mi się przejść do projektowego modelu pracy w organizacji. Bardzo dużo praktycznych informacji. Polecam gorąco”.- Rafał Jurdeczka, Kierownik Biura Obsługi Klienta / B2C Customer Service Manager GF Corp
  • “Szkolenie daje znakomite rozumienie tego czym jest Customer Journey Map, uczy postępowania w przypadku budowy mapy: samodzielnej lub z partnerem zewnętrznym oraz rozwija umiejętności krytyczne dla zespołu, który chce mapować podróż klienta w firmie.  Polecam ProOptima i zespół CX do realizacji ambitnych przedsięwzięć z obszaru CX/CEM” Aneta Skibińska, Dyrektor Departamentu Standardów Niemedycznych, Pion Doświadczeń Pacjenta, LUX MED Sp. z o.o.
  • „Zastosowanie MIRO jako narzędzia tworzenia mapy podróży. Sprawne prowadzenie szkolenia i wspieranie uczestników przez prowadzących, Duża wiedza merytoryczna prowadzących i łatwość w odpowiadaniu na zadane pytania”
  • Jestem pod wrażeniem atmosfery, którą udało się stworzyć w trakcie szkolenia z mapowania online. Szkolenie jest świetne! Ania jest bardzo dobra trenerka, super wiedza merytoryczna oraz zaangażowanie zespołu. Bardzo dobrze wypośrodkowany czas na zadawanie pytań i bardzo cenna dyskusje, podzielenie się doświadczeniami z innymi kursantami. Dziękuję 🙂
  • „Stworzenie atmosfery sprzyjającej wymianie doświadczeń. Wysoki poziom merytoryki. Bardzo praktyczne i dobrze moderowane szkolenie. Praktyczne przedstawienie metody, podzielenie się wiedzą merytoryczną na temat moderacji warsztatów”
  • „Interaktywność, angażowanie uczestników, dobre wyważenie między moderacją a przestrzenią do dyskusji przy pilnowaniu celów spotkania. Uczenie grupy tak by jej uczestnicy modli pracować dalej z organizacją. Sprawne przygotowanie szkolenia, brak przestojów i obfite materiały.”
  • “Wiedza praktyczna, Odwaga we wskazywaniu błędów, Nie każdy potrafi delikatnie, ale stanowczo wyjaśnić uczestnikom szkolenia, ze w jakiejś kwestii nie mają racji. MPK może być instrumentem do optymalizacji wewnętrznych procesów w organizacji”
  • „Merytoryka i praca na postawach uczestników oraz dużo praktyki i przykładów z życia. Merytoryczne odpowiedzi i trzymanie się czasu zadań i rozmów, organizacja warsztatów na MIRO
  • „Przygotowanie merytoryczne trenerów szkolenia Buduj Mapę podróży klienta (CJM (Online), sposób przekazywania wiedzy, umiejętność sprawnego prowadzenia szkolenia mimo trudnych warunków (pandemia i spotkanie online), ćwiczenia praktyczne, konkretne odpowiedzi na zadawane pytania. Nic nie wymaga poprawy!, Dużo inspiracji, otwartości ze strony uczestniczek i trenerki. Było bardzo fajnie! , Dużo wiedzy, super zaangażowanie trenera. Duża ilość praktyki 🙂
  • Świetne przygotowanie, widać duże doświadczenie praktyczne dotyczące prezentowanego tematu. Umiejętność stworzenia przyjaznej atmosfery.
  • Bardzo praktyczne, dobrze przygotowany trener. Dałam najwyższą ocenę 🙂
  • “Odbyłam szkolenie „Buduj Customer Journey Map”, które zostało przeprowadzane z dużym zaangażowaniem prowadzących. Odpowiedzi na pytania uczestników udzielane w sposób wyczerpujący. Materiały ze szkolenia przesłane zgodnie z obietnicą i zawierały również formatki do dalszej pracy. Serdecznie polecam! –  Joanna Sobyra Marketing Director / Dyrektor Marketingu (Segafredo Zanetti Poland Sp. z o.o.)
  • Przydatność prezentowanych treści w codziennej pracy oceniam jako powyżej oczekiwań a z omawianych tematów, jako szczególnie przydatne w swojej pracy oceniam to, że wiem jak mapę jak zrobić i wykorzystać w firmie. Same warsztaty oceniam jako konkretne, aktywne. Było super 🙂 dziękuję! (Karolina Jelonek Kierownik Biura Obsługi Klienta w Inelo Polska)
  • Polecam Szkolenie z Budowania CJM (Online), pełne informacji, profesjonalne i mnóstwo zaangażowania. Czuć “Ludzi z Pasją”, Aniu pozdrawiam. Panie Tomku dziękuję za “wszystko na czas” . Pozdrawiam serdecznie i polecam. Barbara Motyl (ING Bank Śląski)
  • Ostatnio uczestniczyłam w szkoleniu CJM (Online) prowadzonym przez Anię z ProOptima – bardzo polecam! Mam już doświadczenie w tego typu szkoleniach i jego największą wartością było dobre ustrukturyzowanie, otwartość na dyskusje zespołu oraz duża pomoc ze strony prowadzącej. to był naprawdę dobrze wykorzystany czas, bardzo polecam! Joanna Kowalska Global Customer Experience Project (Manager Motorola Solutions Systems Polska Sp.z o.o.)
  • Uczestniczyłem w szkoleniu Buduj Mapę podróży klienta (CJM (Online). Duża wiedza, znajomość tematu. Bardzo przydatne narzędzie, dla organizacji pracy dla organizacji o każdej wielkości. Narzędzie organizacyjne jak i  wywołujące “akcje”. Chętnie wezmę udział w innych szkoleniach organizowanych przez ProOptime 🙂  (Piotr Sierpowski, Koordynator Rynku Greckiego w Modivo, eobowie.pl)
  • Podoba mi się, że są materiały ze szkolenia Buduj Mapę podróży klienta (CJM (Online), na poprzednim szkoleniu z CX (nie w waszej firmie) nic nie dostałam. Kilka dni po 2u dniowym szkoleniu i nadmiarze informacji, miałam wrażenie że nic nie wiem, po Waszych szkoleniach można wrócić do materiałów i to jest super! (Katarzyna Turos-Berbeć CX Manager w Cyfrowe.pl)

Jestem zdecydowany

Zamów

Pozostało miejsc: 15

Zamawiam jako

Dane osoby rejestrującej

Dane firmy

Uczestnicy

Podając dane innej osoby w celu zgłoszenia, potwierdzasz że masz na to jej zgodę.

Koszt szkolenia dla uczestnika:

4900,00  (6027,00  z VAT)

Wstecz Dalej