OTIS - klient CEM ProOptima Standard Obsługi Klienta, Customer Journey Map

Klienci - realizacje

OTIS

Szereg badań i audytów, projektowanie pożądanej zmiany, a następnie wdrożenie tej zmiany w firmie

OTIS - klient CEM ProOptima

Codziennie pomagamy przemieszczać się miliardom ludzi, ale nigdy nie tracimy z pola widzenia tego, co najważniejsze, czyli potrzeb pasażerów. Dzieje się tak odkąd w 1853 roku wynaleźliśmy pierwszą bezpieczną windę. Tradycja zobowiązuje nas do codziennego podwyższania standardów w branży, którą stworzyliśmy.

Działania

Wieża Eifla, Empire State Building, John Hancock Center w Chicago, Burdż Chalifa w Dubaju, Petronas Towers w Kuala Lumpur – co łączy te budynki, ikony same w sobie? Łączy je fakt, że wewnątrz nich windy, czyli dźwigi osobowe, niezwykle sprawnie przenoszą potoki pasażerów liczonych w milionach.

Firma OTIS jest obecna w najbardziej znanych budynkach na świecie i w Polsce. Jak sama o sobie mówi: “Jest po to, aby pomagać Swym klientom w realizacji ich wizji”. By móc sprostać wymaganiom i oczekiwaniom swoich klientów, ciągle doskonali swoje funkcjonowanie.

W tym celu, by umocnić swą pozycję rynkową zdecydowała się na wybór i współpracę z ProOptima CEM. Jesteśmy partnerem w realizacji ambitnego przedsięwzięcia, jakim jest bycie liderem w 2020 roku.

Aktualnie realizujemy fascynujący i ambitny projekt obejmujący szereg badań i audytów, projektowanie pożądanej zmiany a następnie wdrożenie tej zmiany w firmie.

Dziękujemy za zaufanie!

OTIS - klient CEM ProOptima Satandard Obsługi Klienta, badania NPS

Referencje w zakresie realizacji usług z obszaru Customer Experience Management dla ProOptima

ProOptima sp. z o.o. w okresie od 19.11.2018 do 18.06.2021 r. realizowała dla OTIS Sp.z o.o. usługę: Budowa i wdrożenie Standardów obsługi Klienta b2b w oparciu o Customer Experience Management
Projekt objął badania Klientów b2b, badanie wnętrza organizacji, serię kilkudziesięciu warsztatów służących wypracowaniu założeń a potem treści standardów obsługi Klienta inspirowanych podejściem Customer Experience Management a następnie wdrożenie w serii szkoleń, warsztatów i
doradztwo dla Lidera SOK oraz menedżerów firmy OTIS.

Referencjd CEM CX od OTIS dla ProOptima