Puls Rynku szybkie badanie CATI

W czasach BANI, wcześniej VUCA albo jeszcze jakiś nowych – bo zapewne powstanie jakiś akronim na to co się dzieje we współczesnym świecie – nic nie jest równie cennego jak wiedza.

Monitorowanie i doskonalenie w projektach klasy Customer Experience Management

 

Taką wiedzę dotyczącą rynku dostarczają Wam Wasi klienci. To ONI są:

  • najbliżej Waszego rynku, bo bo kto jak kto ale to klienci są jego najbliżej
  • najbliżej konkurencji – oceniają ją i wiedzą co proponują Wasi rywale rynkowi
  • najbliżej Was, bo przecież wciąż z Wami współpracują i chcą się dzielić swoją wiedzą.

To Wasi klienci mogą być dla Was źródłem informacji, które pozwolą podejmować najlepsze decyzje biznesowe.

Trzeba oczywiście się odważyć i zechcieć ich posłuchać.

Najlepiej przez obiektywnego, poza Waszym biznesem, posiadacza wrażliwego ucha.

Zapraszamy skorzystajcie z naszych możliwości i zbadajcie puls na Waszym rynku.

Na temat przyszłości możemy wnioskować na dwa sposoby:

  • opierając się na własnej intuicji, znajomości branży, firmy, pracowników i ich wiedzy
  • opierając się na danych: na zbadanych potrzebach, oczekiwaniach, nastrojach.

Jeśli to drugie podejście jest Ci bliskie, rozpocznij z nami pozyskiwanie danych.

Krótkie lub nieco dłuższe badanie klientów z wykorzystaniem metodologii CATI (czyli wywiadów telefonicznych wspomaganych komputerowo) pozwoli na jednorazowe lub cykliczne badanie kierunku, w którym podążają potrzeby, oczekiwania czy nastroje Waszych klientów, Waszego rynku.

 

Proponujemy dwa plany badań CATI w ramach Pulsu rynku:

  1. Badanie do 100 rekordów za 6700 zł netto
  2. Badanie do 200 rekordów za 9700 zł netto

Zapraszam do kontaktu!

Życzę dobrych decyzji na ten zbliżający się 2023!

Tomasz Kras CEO ProOptima