Zapytaj o usługę

Warsztaty strategiczne Customer Experience Management

Pociągająca i klarowna wizja zmiany pożądanej przez klientów zaangażuje Waszych pracowników.

XPociagajaca i klarowna wizja zmiany pozadanej przez klientow zaangazuje Waszych pr 980x654.jpg.pagespeed.ic .pRKKqxjpeN

Pociągająca i klarowna wizja zmiany pożądanej przez klientów zaangażuje Waszych pracowników w projekty CEM

Warsztaty strategiczne mają na celu zainicjowanie w firmie zmiany organizacyjnej, jaką są projekty klasy Customer Experience Management

Pracownicy chcą uczestniczyć w czymś, co rozumieją, akceptują i co jest sensownym celem wykraczającym poza samo zarabianie pieniędzy.

Wizja wypracowana wspólnie podczas warsztatów strategicznych zbuduje u menedżerów firmy odpowiedzialność za jej wprowadzenie w życie.
W trakcie warsztatów, w których uczestniczy reprezentatywna grupa pracowników całej firmy, pomagamy formułować Waszą wizję lepszej obsługi i relacji z klientami, efektywniejszego funkcjonowania firmy.

Pociagajaca-i-klarowna-wizja-zmiany-pozadanej-przez-klientow-zaangazuje-Waszych-pracownikow-w-projekty-Customer Experience Management

Wybierz warsztaty strategiczne, które pozwalają wypracować: cel, obraz, role i plan zmian, które są potrzebne Twojej organizacji.

Dlaczego i kiedy warto realizować warsztaty strategiczne?

Żaden pojedynczy menedżer, no może właściciel małej firmy, nie jest w stanie przekonać pracowników do zmian jakie czekają ich firmę bez zbudowania klarownej wizji przyszłości, w którą chcą się zaangażować wszyscy pracownicy, a przynajmniej … 80% z nich.

Żaden pojedynczy lider nie jest w stanie klarownie komunikować wizji swemu zespołowi i brać odpowiedzialność za wdrażanie czegoś co jest niedookreślone, w czym nie brał udziału, czego nie rozumie lub z czym się nie zgadza!

Potrzebna jest precyzyjna, klarowana, kompleksowa i angażująca, bo umożliwiająca realizację czegoś więcej czyli misji firmy – wizja.

Jak zatem budować zaangażowania pracowników na długie miesiące i lata jeśli nie przez wypracowanie wizji docelowej zmian, która będzie atrakcyjna nie tylko dla klientów ale wszystkich interesariuszy a w szczególności zespołów?

Poprzez warsztaty strategiczne, w trakcie których jest przestrzeń na analizy, artykulacje własnego zdania, często burzliwe dyskusje, kreatywne szukanie rozwiązań, wychodzących poza aktualne status qwo a w końcu … nazwanie wizji zmian w jakie chce się zaangażować.

Nie da się tego zrobić mailem ani prezentacją kilku slajdów.

Potrzebny jest moderowany przez ekspertów wysiłek zespołu.

 

Czym są warsztaty strategiczne?

Warsztaty strategiczne to specjalna przestrzeń, gdzie podczas pracy przedstawicieli różnych grup pracowników: menedżerów, liderów, ekspertów – reprezentujących często wszystkie działy firmy lub tylko te najważniejsze dla danego projektu, celu biznesowego moderatorzy w zaprojektowanym scenariuszu dającym ramy pomagają grupie wypracować rozwiązania.

Może to być:

  • wizja strategiczna docelowego doświadczenia klienta, wizja biznesowa tego gdzie podąża i chce być za rok, dwa, pięć cała firma
  • misja firmy – czyli często rewizja tego kim chce być firma i jaki jest jej zasadniczy powód istnienia
  • wartości firmowe – czyli to czym w codziennej pracy kierować się mają pracownicy by wizję realizować, jakie przyjmujemy kryteria do podejmowania wielu decyzji operacyjnych i strategicznych dla menedżerów, liderów zespołów i pracowników

Jak wygląda przebieg takich warsztatów? Podczas nich w ustrukturowany sposób jest czas na:

  • analizy,
  • artykulacje własnego zdania i często burzliwe dyskusje,
  • kreatywne szukanie rozwiązań,
  • podejmowanie decyzji
  • definiowanie celów
  • opisywanie, wizualizowanie oraz odnajdywanie metafor by skuteczniej komunikować wypracowane rozwiązania w organizacji

A to wszystko pod okiem doświadczonych moderatorów, facylitatorów ProOptima.

Dzięki którym zespołom zaangażowanym w warsztaty udaje się wyjść poza aktualne Status Quo, ambitnie – tak by realizacja zmian była pociągająca.

 

Co zyskasz dzięki naszym warsztatom strategicznym?

Warsztaty strategiczne dają energię niezbędną do dalszej pracy koncepcyjnej, do wprowadzania zmian w firmie, a także motywują do doskonalenia działania własnego, zespołu, całej firmy.
Efektem warsztatów jest najczęściej:

  • Podjęcie konkretnej decyzji biznesowej w grupie, która potem będzie kołem zamachowym zmian
  • Dokumenty opisujące np. wizję, misję, wartości w języku liczb, metafor, obrazów – tak by działać na racjonalną i emocjonalną część umysłów pracowników
  • Doświadczenie emocjonalne, które staje się fundamentem dalszej pracy tego i kolejnych zespołów angażowanych z zmianę
  • Spójność przekazu na temat strategicznych działań płynąca od zespołu pracującego na warsztatach

Co mówią o nas Klienci

więcej

Współpraca z ProOptimą i Tomkiem przebiegała bardzo sprawnie i profesjonalnie.

więcej

Współpraca z ProOptimą i Tomkiem przebiegała bardzo sprawnie i profesjonalnie. Dzięki Tomkowi zaczęliśmy analizować i zmieniać wiele procesów, tak aby były one dla naszych Klientów. Aktualnie wdrażamy nowoczesne systemy po to, żeby doświadczenia naszych Klientów były najlepsze, bez względu na to z kim nasi Klienci się kontaktują. 

Adam Nowicki z DAIKIN poleca ProOptima

DAIKIN

Adam Nowicki, Senior Logistics and Supply Chain Manager CEE w Daikin Airconditioning Poland

Adam Nowicki z DAIKIN poleca ProOptima

DAIKIN

Adam Nowicki, Senior Logistics and Supply Chain Manager CEE w Daikin Airconditioning Poland

Polecam kontakty i współpracę z firmą ProOptima w zakresie szkoleniowym, wdrożeniowym i konsultacyjnym. ProOptima to praktycy CX osadzeni w biznesowych realiach

więcej

Polecam kontakty i współpracę z firmą ProOptima w zakresie szkoleniowym, wdrożeniowym i konsultacyjnym. ProOptima to praktycy CX osadzeni w biznesowych realiach, świetnie wyczuwający trendy współczesnego świata.

Z sukcesem zarazili nas filozofią kultury Customer Experience w organizacjach, pomogli przejść przez etapy projektowania zmiany i nadal wspierają nas merytoryczną wiedzą i swoim doświadczeniem. Dzięki nim nasz NPS rośnie z roku na rok a wraz z nim kwitnie zadowolenie klientów i satysfakcja pracowników. Dziękuję Tomkowi Krasowi i jego zespołowi za ich ciągłe ewangelizowanie. Ogromnie cenimy sobie spotkania i regularne webinaria utwierdzające nas w przekonaniu, że obrana przez nas CX-owa droga rozwoju jest zarówno skuteczna jak i fascynująca.

Karolina Sekuła z Nagel poleca ProOptima

Nagel-Group

Karolina Sekuła, Dyrektor Centrum Klienta CEE Nagel-Group

Karolina Sekuła z Nagel poleca ProOptima

Nagel-Group

Karolina Sekuła, Dyrektor Centrum Klienta CEE Nagel-Group

Polecam szkolenia i współpracę z firmą ProOptima – entuzjasci z ogromną, fachową wiedzą o CX

więcej

Polecam szkolenia i współpracę z firmą ProOptima. Właściciel to entuzjasta z ogromną, fachową wiedzą i takich też ludzi zatrudnia. Zawsze można liczyć na najwyższy poziom prowadzonych szkoleń. Firma prowadzi wnikliwe badania i analizy, nie tylko dla największych graczy, którzy korzystają z jej usług konsultingowych, ale również na potrzeby własnych szkoleń. Dzięki temu przekazują na nich najbardziej aktualną wiedzę praktyczną. Polecam również poczytać artykuły na ich stronie. Widać, że tworzą to ludzie z pasją.

Agata Rzeszótko z Answear poleca ProOptima

ANSWEAR.com

Agata Rzeszótko Customer Service Manager w ANSWEAR.com

Agata Rzeszótko z Answear poleca ProOptima

ANSWEAR.com

Agata Rzeszótko Customer Service Manager w ANSWEAR.com

Tomasz i jego zespół to profesjonaliści z dużą wiedzą i praktyką – eksperci z zakresu Customer Experience

więcej

Współpracę z firmą ProOptima rozpoczęliśmy jeszcze przed pandemią. Udało nam się zrobić analizę obecnego stanu, badanie spójności oraz określić mapę drogową do wdrożenia zmian. Tomasz i jego zespół to profesjonaliści z dużą wiedzą i praktyką. Pomogli nam przebrnąć przez procesy na styku z klientem i rozpoznać punkty bólu. Współpraca przebiegała bardzo dobrze i sprawnie. Tomasz chętnie dzielił się wiedzę i doświadczeniami z innych projektów. To wyjątkowy ekspert z zakresu Customer Experience.

Katarzyna Szram z Aquanet poleca ProOptima

Aquanet

Katarzyna Szram Dyrektorka Departamentu Sprzedaży Aquanet SA

Katarzyna Szram z Aquanet poleca ProOptima

Aquanet

Katarzyna Szram Dyrektorka Departamentu Sprzedaży Aquanet SA

Polecam ten kurs CEM Master każdemu kto chce poznać lub odświeżyć wiedzę na temat tego jak adresować CX w organizacji – to kurs z kategorii 'must’ 🙂

więcej

Polecam ten kurs CEM Master każdemu kto chce poznać lub odświeżyć wiedzę na temat tego jak adresować CX w organizacji. Kurs jest prowadzony tylko przez praktyków, co podnosi efektywność nauki i dostarcza narzędzi do wdrożenia 'na już’. Jest to też kurs z kategorii 'must’ także dla tych, którzy 'biegną’ z działaniami proklienckimi nie widząc jeszcze dużego obrazka CX i wielu powiązań, które ta tematyka ma z innymi działami firmy.”

Justyna Paszke Galanty z Lafarge poleca szkoelnia ProOptima

Lafarge Polska

Justyna Paszke Galanty Customer Complaints & CX Manager Lafarge Polska

Justyna Paszke Galanty z Lafarge poleca szkoelnia ProOptima

Lafarge Polska

Justyna Paszke Galanty Customer Complaints & CX Manager Lafarge Polska

I am pleased to recommend Tomasz Kras as an exceptional expert in the field of Customer Experience and I would not hesitate to recommend his services to any organization seeking to improve their customer experience and build stronger customer relationships.

więcej

I am pleased to recommend Tomasz Kras as an exceptional expert in the field of Customer Experience. I have had the pleasure to meet Tomasz on several CEX events and have been consistently impressed with his level of knowledge, professionalism, and dedication to providing outstanding CEM knowledge. His expertise in the field convinced me to cooperate with ProOptima on training project for CS team what delivered measurable results. Tomasz is a true thought leader in the industry, and I would not hesitate to recommend his services to any organization seeking to improve their customer experience and build stronger customer relationships.

Dorota Malinowska poleca firmę ProOptima i pracę z Tomkiem Krasem

Oriflame

Dorota Malinowska Customer Service & Operations Director Poland, Slovakia, Czech Republic w Oriflame Cosmetics

Dorota Malinowska poleca firmę ProOptima i pracę z Tomkiem Krasem

Oriflame

Dorota Malinowska Customer Service & Operations Director Poland, Slovakia, Czech Republic w Oriflame Cosmetics

Interesuje Cię ta usługa?

Wykorzystaj niezbędną wiedzę i narzędzia ProOptima