Zapytaj o usługę

Przywództwo w zmianie

by liderzy zmian, potrafili dowieźć rezultaty

XWspieramy liderow zmiany jaka jest Customer Experience Management 980x654.jpg.pagespeed.ic .pv21uKPbd5

Bądź zmianą, którą chcesz wprowadzić

Liderzy zmian, niezależnie od szczebla zarządzania, pełnią rolę przywódczą i tak są postrzegani przez pracowników Waszej firmy.

Jednak liderzy często nie potrafią zarządzać zmianom. Często mają fragmentaryczną wiedzę, opierają się na intuicji i swym wcześniejszym doświadczeniu, nieco tylko się przygotowując do nich ale bywa, że … bezrefleksyjnie idą na żywioł wprowadzając zmiany w firmie. Jakoś się uda!

Efektem tego są ogromne koszty emocjonalne własne (stres, frustracja, utrata zdrowia) ale i zespołów, którym przewodzą.

Z doświadczenia jednak wiemy, że takie wdrożenia zmian najczęściej dalekie od oczekiwań:

  • ◦Jedynie 25% firm „wygrywa” na inwestycjach w CX, czyli raportuje wymierne efekty wdrożenia.
  • ◦6/10 inwestycji daje zauważalne rezultaty, ale nie potrafi ich wykazać we wskaźnikach (ROI).

Wspieramy liderów zmian by tak nie było!

Czy Wasi kierownicy, dyrektorzy mogą być  liderami, jakich potrzebują ich Wasze zespoły A może potrzebują profesjonalnego wsparcia od doświadczonego partnera?

Metod wiele jeden cel

Formy wspierania liderów dobieramy tak, by Ci mogli zrealizować konkretne cele biznesowe ich organizacji pamiętając jednak o potencjale, talentach i umiejętnościach, które Ci już posiadają.

Wspieramy ich w skutecznym zarządzaniu zachodzącymi zmianami poprzez dopasowane do potrzeb i kontekstu firmy działania rozwojowe takie jak:

  • szkolenia indywidualne i zespołu liderów z zarządzania zmianą – dostarczając wiedzy i rozwijając umiejętności,
  • poprzez warsztaty menedżerskie – by wypracować, podjąć decyzję a potem zaplanować zmianę,
  • dostarczenie narzędzi i metodyk zarządzania zmianą – by korzystali z doświadczeń innych,
  • indywidualny coaching, shadowing – by wspierać ich kiedy już wprowadzają zmiany
  • oraz konsultacje przez cały czas współpracy

A jak może być kiedy metodycznie podejdzie się do zmian?

Efektem wspierania liderów w zmianie będzie:

  • Plan zmian, oparty o analizę celu biznesowego, uwarunkowań i indywidualnego kontekstu kompetencji
  • Świadome wykorzystanie rozwijanych umiejętności lidera czy zespołu liderskiego
  • Skuteczniejsze radzenie sobie na każdej fazie zmian: zaprzeczania, oporu, testowania i akceptacji
  • Skuteczna komunikacja w zmianie i idące za tym zaangażowanie pracowników
  • Przeciwdziałanie niechcianym konsekwencjom błędów wprowadzania zmian
  • A w końcu realizacja celu zmian

Co mówią o nas Klienci

więcej

Współpraca z ProOptimą i Tomkiem przebiegała bardzo sprawnie i profesjonalnie.

więcej

Współpraca z ProOptimą i Tomkiem przebiegała bardzo sprawnie i profesjonalnie. Dzięki Tomkowi zaczęliśmy analizować i zmieniać wiele procesów, tak aby były one dla naszych Klientów. Aktualnie wdrażamy nowoczesne systemy po to, żeby doświadczenia naszych Klientów były najlepsze, bez względu na to z kim nasi Klienci się kontaktują. 

Adam Nowicki z DAIKIN poleca ProOptima

DAIKIN

Adam Nowicki, Senior Logistics and Supply Chain Manager CEE w Daikin Airconditioning Poland

Adam Nowicki z DAIKIN poleca ProOptima

DAIKIN

Adam Nowicki, Senior Logistics and Supply Chain Manager CEE w Daikin Airconditioning Poland

Polecam kontakty i współpracę z firmą ProOptima w zakresie szkoleniowym, wdrożeniowym i konsultacyjnym. ProOptima to praktycy CX osadzeni w biznesowych realiach

więcej

Polecam kontakty i współpracę z firmą ProOptima w zakresie szkoleniowym, wdrożeniowym i konsultacyjnym. ProOptima to praktycy CX osadzeni w biznesowych realiach, świetnie wyczuwający trendy współczesnego świata.

Z sukcesem zarazili nas filozofią kultury Customer Experience w organizacjach, pomogli przejść przez etapy projektowania zmiany i nadal wspierają nas merytoryczną wiedzą i swoim doświadczeniem. Dzięki nim nasz NPS rośnie z roku na rok a wraz z nim kwitnie zadowolenie klientów i satysfakcja pracowników. Dziękuję Tomkowi Krasowi i jego zespołowi za ich ciągłe ewangelizowanie. Ogromnie cenimy sobie spotkania i regularne webinaria utwierdzające nas w przekonaniu, że obrana przez nas CX-owa droga rozwoju jest zarówno skuteczna jak i fascynująca.

Karolina Sekuła z Nagel poleca ProOptima

Nagel-Group

Karolina Sekuła, Dyrektor Centrum Klienta CEE Nagel-Group

Karolina Sekuła z Nagel poleca ProOptima

Nagel-Group

Karolina Sekuła, Dyrektor Centrum Klienta CEE Nagel-Group

Polecam szkolenia i współpracę z firmą ProOptima – entuzjasci z ogromną, fachową wiedzą o CX

więcej

Polecam szkolenia i współpracę z firmą ProOptima. Właściciel to entuzjasta z ogromną, fachową wiedzą i takich też ludzi zatrudnia. Zawsze można liczyć na najwyższy poziom prowadzonych szkoleń. Firma prowadzi wnikliwe badania i analizy, nie tylko dla największych graczy, którzy korzystają z jej usług konsultingowych, ale również na potrzeby własnych szkoleń. Dzięki temu przekazują na nich najbardziej aktualną wiedzę praktyczną. Polecam również poczytać artykuły na ich stronie. Widać, że tworzą to ludzie z pasją.

Agata Rzeszótko z Answear poleca ProOptima

ANSWEAR.com

Agata Rzeszótko Customer Service Manager w ANSWEAR.com

Agata Rzeszótko z Answear poleca ProOptima

ANSWEAR.com

Agata Rzeszótko Customer Service Manager w ANSWEAR.com

Tomasz i jego zespół to profesjonaliści z dużą wiedzą i praktyką – eksperci z zakresu Customer Experience

więcej

Współpracę z firmą ProOptima rozpoczęliśmy jeszcze przed pandemią. Udało nam się zrobić analizę obecnego stanu, badanie spójności oraz określić mapę drogową do wdrożenia zmian. Tomasz i jego zespół to profesjonaliści z dużą wiedzą i praktyką. Pomogli nam przebrnąć przez procesy na styku z klientem i rozpoznać punkty bólu. Współpraca przebiegała bardzo dobrze i sprawnie. Tomasz chętnie dzielił się wiedzę i doświadczeniami z innych projektów. To wyjątkowy ekspert z zakresu Customer Experience.

Katarzyna Szram z Aquanet poleca ProOptima

Aquanet

Katarzyna Szram Dyrektorka Departamentu Sprzedaży Aquanet SA

Katarzyna Szram z Aquanet poleca ProOptima

Aquanet

Katarzyna Szram Dyrektorka Departamentu Sprzedaży Aquanet SA

Polecam ten kurs CEM Master każdemu kto chce poznać lub odświeżyć wiedzę na temat tego jak adresować CX w organizacji – to kurs z kategorii 'must’ 🙂

więcej

Polecam ten kurs CEM Master każdemu kto chce poznać lub odświeżyć wiedzę na temat tego jak adresować CX w organizacji. Kurs jest prowadzony tylko przez praktyków, co podnosi efektywność nauki i dostarcza narzędzi do wdrożenia 'na już’. Jest to też kurs z kategorii 'must’ także dla tych, którzy 'biegną’ z działaniami proklienckimi nie widząc jeszcze dużego obrazka CX i wielu powiązań, które ta tematyka ma z innymi działami firmy.”

Justyna Paszke Galanty z Lafarge poleca szkoelnia ProOptima

Lafarge Polska

Justyna Paszke Galanty Customer Complaints & CX Manager Lafarge Polska

Justyna Paszke Galanty z Lafarge poleca szkoelnia ProOptima

Lafarge Polska

Justyna Paszke Galanty Customer Complaints & CX Manager Lafarge Polska

I am pleased to recommend Tomasz Kras as an exceptional expert in the field of Customer Experience and I would not hesitate to recommend his services to any organization seeking to improve their customer experience and build stronger customer relationships.

więcej

I am pleased to recommend Tomasz Kras as an exceptional expert in the field of Customer Experience. I have had the pleasure to meet Tomasz on several CEX events and have been consistently impressed with his level of knowledge, professionalism, and dedication to providing outstanding CEM knowledge. His expertise in the field convinced me to cooperate with ProOptima on training project for CS team what delivered measurable results. Tomasz is a true thought leader in the industry, and I would not hesitate to recommend his services to any organization seeking to improve their customer experience and build stronger customer relationships.

Dorota Malinowska poleca firmę ProOptima i pracę z Tomkiem Krasem

Oriflame

Dorota Malinowska Customer Service & Operations Director Poland, Slovakia, Czech Republic w Oriflame Cosmetics

Dorota Malinowska poleca firmę ProOptima i pracę z Tomkiem Krasem

Oriflame

Dorota Malinowska Customer Service & Operations Director Poland, Slovakia, Czech Republic w Oriflame Cosmetics

Interesuje Cię ta usługa?

Wykorzystaj niezbędną wiedzę i narzędzia ProOptima