Wacław Kisiel-Dorohinicki

Trener kompetencji obsługowych, konsultant CX

Psycholog biznesu, trener i konsultant. Specjalizuje się w tematyce rozwoju kompetencji interpersonalnych pracowników obsługi klienta (zarządzanie emocjami i stresem) oraz wsparciu procesów sprzedaży i zarządzania.

Wacław Kisiel-Dorohinicki Konsultant, trener, coach w obszarze Customer Experience Management

Doświadczenie

Od 2011 roku współpracuje z firmą ProOptima przy realizacji szkoleń i projektów biznesowych z obszarów Customer Experience, wsparcia sprzedaży (techniki sprzedaży, negocjacje), zarządzania i kompetencji osobistych pracowników obsługi klienta.

Projekty szkoleniowo-doradcze realizował dla: Cersanit, ES System, Fundacja Instytut Lecha Wałęsy, Galicyjskie Centrum Edukacyjne, Górnośląskie Linie Lotnicze – GTL LOT, Henkel Polska, Instytut Geofizyki Polskiej Akademii Nauk – IFG PAN, Interchemal – Zespół Młynów Jelonki, Kaprin sp. z o.o., Miejska Biblioteka Publiczna w Tychach, Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie, Ministerstwo Sprawiedliwości Rzeczpospolitej Polski, Motogama, PKP Cargo Serwis, PPG Deco Polska, Sagra Technology, Synthos S.A. (Synthos Oświęcim, Synthos-Kauĉuk Kralupy; Czechy), Tikkurila Polska S.A., Urząd Gminy w Suchym Lesie.

Absolwent Wydziału Zarządzania i Komunikacji Społecznej UJ. Posiada: Certyfikat Trenera i Szkoleniowca (akredytacja MEN); Licencję Doradcy Zawodowego I st. (Nr:D-I/pup/161/2005/06); Kwalifikacje mediatora (Polskie Centrum Mediacji); Uprawnienia do stosowania testów psychologicznych (TO-Z, NEO-FFI, CISS, WAIS-R i inne) oraz doradczych (WKP, KZZ i inne). Autor książek i artykułów z zakresu rozwoju osobistego i zagadnień rynku pracy.

 

Wacław Kisiel-Dorohinicki

Trener kompetencji obsługowych, konsultant CX

Psycholog biznesu, trener i konsultant. Specjalizuje się w tematyce rozwoju kompetencji interpersonalnych pracowników obsługi klienta (zarządzanie emocjami i stresem) oraz wsparciu procesów sprzedaży i zarządzania.