Przemysław Dziubek
Konsultant CX
Specjalizuje się w konsultacjach w obszarze Customer Experience m.in. analizie CX i projektowaniu docelowych map podróży Klienta.

Doświadczenie:
Od ponad 20 lat pracuje z Klientami i dla Klientów z sektora B2B i B2C w obszarze sprzedaży, marketingu, Customer Experience.
Fan kreatywnych, a zarazem prostych rozwiązań budujących wyjątkowe doświadczenia Klientów.
Zafascynowany i pochłonięty tematyką Customer Experience i Business Experience.
Zafascynowany i pochłonięty tematyką Customer Experience i Business Experience.
Swoje doświadczenie zdobywał prowadząc i uczestnicząc w projektach z takimi markami jak: eobuwie.pl, Empik, Ikea, Castorama, Medicover, BCG, Kompania Piwowarska, Compensa, Europejski Fundusz Leasingowy, TUiR Warta S.A. i wiele innych.
Wykształcenie:
Z wykształcenia politolog, o specjalizacji Dziennikarstwo i Komunikacja Społeczna.
Uczestnik kursów: Design Thinking for Innovation, Foresight Essentials, Accredited Customer Experience Specialist (w trakcie)
Przemysław Dziubek
Konsultant CX
Specjalizuje się w konsultacjach w obszarze Customer Experience m.in. analizie CX i projektowaniu docelowych map podróży Klienta.