Monika Kunkowska

Monika Kunkowska

Senior badacz, analityk ilościowy

Specjalizacja

Badaczka z bogatym doświadczeniem w marketingu FMCG: zarządzaniu marką, rozwojem nowych produktów oraz projektowaniem opakowań. Przed współtworzeniem butiku badawczego Spotlight Research była między innymi kierownikiem do spraw badań konsumenckich w PZ Cussons i kierownikiem marki Krakuski w Bahlsen, która pod jej skrzydłami stała się marką numer 1 w kategorii.

Doświadczenie

Doświadczenie w dziale marketingu nauczyło ją słuchać konsumenta. Wie jakie korzyści dla marki, produktu i komunikacji przynosi otwarcie się na konsumenta. Szczególnie ceni badania etnograficzne, w wyniku których pojawia się wiele ciekawych rozwiązań i pomysłów na innowacje. W PZ Cussons prowadziła projekt ‘closer to customer’, na który składały się obserwacje gospodarstw domowych w obszarze sprzątania, prania oraz pielęgnacji ciała, a w wyniku których pojawiło się wiele ciekawych rozwiązań w tych kategoriach.

Jako badacz ilościowy prowadzi duże, w tym międzynarodowe, projekty typu U&A, trackingi marki, badania satysfakcji klienta, mystery shopping.

Ze względu na swoją otwartość świetnie odnajduje się w kompilacjach badań jakościowo-ilościowych.

Pasjonatka badań online i ich ogromnych możliwości w procesie badawczym. Skupiona na przekuwaniu insightów na konkretne działania.

Prelegentka na Uniwersytecie Jagiellońskim i Uniwersytecie Ekonomicznym m.in. w ramach cyklu „Nauka praktyce – praktyka nauce”.

Wykształcenie

Jako socjolog z wykształcenia jest baczną obserwatorką przemian społecznych i kulturowych oraz zachodzących trendów.