Monika Gardzińska

Senior badacz, moderator, szkoleniowiec

Badaczka rynku, moderatorka spotkań indywidualnych i grupowych oraz szkoleniowiec z ponad dwudziestoletnim stażem w renomowanych firmach badawczych, obecnie współtworząca butik badawczy Spotlight Research. Nastawiona na rozwój własny i współpracowników, chętnie dzieląca się wiedzą – spod jej skrzydeł wyszło wielu cenionych badaczy, a klienci skutecznie poszerzali swoją wiedzę i umiejętności w zakresie badań oraz nowoczesnych metod pracy z projektem czy produktem.

Pełna pasji i zaangażowania, jednocześnie świetnie zorganizowana. Klienci cenią ją za podejście ‘can-do’, zwłaszcza w przypadku bardzo wymagających i złożonych projektów.

Monika Gardzińska -badaczka i Customer Experience Management konsultant ProOptima

Doświadczenie

Polem jej szczególnego zainteresowania są badania związane z rozwojem nowych produktów, a w szczególności praca nad eksploracją kategorii, konceptami i insightami związanymi z marką i produktami. Istotnym obszarem zainteresowań jest kultura organizacyjna zwłaszcza w świetle różnic pokoleniowych.

Od kilku lat fascynuje się metodą Design Thinking jako jednym z procesów wspierających rozwój organizacji oraz marek produktów i usług, łącząc wnikliwą eksplorację i zrozumienie odbiorcy i jego realnych potrzeb, poprzez wsparcie klienta w tworzeniu odpowiednich rozwiązań, kończąc na ocenie ostatecznych pomysłów.

Jej moderowanie jest wnikliwe i szczegółowe, szkolenia są konkretne i wypełnione treścią, a raporty to połączenie syntezy i wnikliwej analizy – konkretnej i z praktycznymi wskazówkami dla Klienta. Jako ekonomistka i socjolog z wykształcenia wie, jak przebiegają biznesowe procesy w organizacjach i gdzie można zaproponować wsparcie.

Jest prelegentką na Uniwersytecie Jagiellońskim i Uniwersytecie Ekonomicznym m.in. w ramach cyklu „Nauka praktyce – praktyka nauce”.

Monika Gardzińska

Senior badacz, moderator, szkoleniowiec

Badaczka rynku, moderatorka spotkań indywidualnych i grupowych oraz szkoleniowiec z ponad dwudziestoletnim stażem w renomowanych firmach badawczych, obecnie współtworząca butik badawczy Spotlight Research. Nastawiona na rozwój własny i współpracowników, chętnie dzieląca się wiedzą – spod jej skrzydeł wyszło wielu cenionych badaczy, a klienci skutecznie poszerzali swoją wiedzę i umiejętności w zakresie badań oraz nowoczesnych metod pracy z projektem czy produktem.

Pełna pasji i zaangażowania, jednocześnie świetnie zorganizowana. Klienci cenią ją za podejście ‘can-do’, zwłaszcza w przypadku bardzo wymagających i złożonych projektów.