Beata Szynkowska

Beata Szynkowska

Trenerka, konsultantka i coach

Specjalizacja

Trenerka i menedżer projektów budowy i rozwoju działów obsługi Klienta, Call Center.

Doświadczenie

Zaraża optymizmem, wzmacniając tym samym psychologiczną kondycję sprzedawców oraz osoby zarządzające projektami sprzedażowymi i obsługowymi. Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego Wydziału Zarządzania (Menadżer Contact Center). Ma ponad 20 lat doświadczenia w pracy w Contact Center. W swojej karierze zawodowej przebyła wszystkie stanowiska od telemarketera poprzez Team Lidera, trenera, Dyrektora Contact Center do Prezezsa. Samodzielnie dobierała i szkoliła kadrę zarządzającą projektami biznesowymi oraz skierowanymi do Klientów indywidualnych. Szerokie doświadczenie na różnych stanowiskach dało jej możliwość spojrzenia na procesy sprzedaży na wielu płaszczyznach.

W obecnej chwili przeprowadza szkolenia dla liderów z zakresu umiejętnego zarządzania zespołem sprzedażowym oraz dla coachów z zakresu coachingu motywującego. Flagowym szkoleniem Beaty jest trening z zakresu zarządzania emocjami i trudnymi sytuacjami. Jej działania obejmują też przeprowadzanie audytów w firmowych Biurach Obsługi Klienta, opracowywanie planu audytowego, który dotyczy organizacji czy też reorganizacji pracy CC.

Projekty szkoleniowo-doradcze realizowała m.in dla: Grupa Pracuj.pl, Grupa Żagiel, Rossmann, OTIS, Farmona Laboratorium Kosmetyków Naturalnych, Urząd Transportu Kolejowego, Łysoń, Sanofi, Samsung, Tauron Obsługa Klienta, DanDav, Archeon, UTA.

Wykształcenie

Ukończyła zarządzanie informacją naukową na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie. Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego Wydziału Zarządzania (Menadżer Contact Center).