Marcin Supranowicz

Konsultant CEM, trener, interim manager

Konsultant CX i CEM, trener. Ekspert w zakresie doskonalenia procesów obsługi klienta i CEM. Wykorzystuje biegłą znajomość zagadnień Lean Management do usprawniania procesów zarządzania procesami, działem, firmą. Uzyskał certyfikat Green Belt, IFSS Institute for Six Sigma.

Marcin Supranowicz Konsultant, trener, coach, interim manager w obszarze Customer Experience Management

Doświadczenie

W latach 2006-2012 pracował jako Specjalista ds. Optymalizacji Procesów w Qubus Hotel Management wspierając otwarcie pięciu nowych hoteli – od pomysłu do w pełni funkcjonującego hotelu. Budował od podstaw i wdrażał standardy jakościowe w sieci, strategię rozwoju zasobów ludzkich, systemy wspierające zarządzanie jakością z wykorzystaniem środowiska MS SharePoint, prowadził projekty optymalizacyjne w hotelach oraz centrali w obszarach: działów operacyjnych, HR, jakości, sprzedaży i marketingu, księgowości, dziale wsparcia technicznego. Autor standardów kwalifikacji zawodowych branży hotelarskiej opracowywanych dla Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej. Współzałożyciel Polskiego Stowarzyszenia Obsługi Klienta.

Portfolio obejmuje pracę m.in z takimi firmami jak: OTIS; Vesuvius Poland Sp. z o.o.; EFL S.A.; ArcelorMittal S.A.; AmRest S.A.; Avista Media S.A.; Budimex S.A.; Brembo, Carcade Leasing S.A.; Dozamel S.A.; Elektrownia Rybnik; Immergas; Fluor S.A.; Gedia SA Nowa Sól; Industrie Maurizio Peruzzo Comfort-Świdnica; Indesit; Lumel S.A.; Mahle Krotoszyn; NAVO; PBT HAWE; PKO BP Dom Maklerski; Provident Polska; PZU S.A.; Sikorsky-PZL Mielec; Sitech Polkowice; Procter & Gamble; Prefabrykat; Sii S.A.; SWM Poland; Toi-Toi; Uni-TRUCK; Wabco Polska; Fresh Point, Żabka Polska S.A., DINO i innych oraz wielu organizacji pozarządowych.

Prywatnie podróżuje po świecie z plecakiem (głównie Azja/Afryka), po Polsce jeździ rowerem (Bory Tucholskie, Kaszuby) i po Europie maxi-skuterem, gra w cymbergaja grzebieniowego (dwukrotny wicemistrz kraju), gra na instrumentach: cajon, cabasa, gitara basowa.

W swojej praktyce zawodowej nieustannie szuka nowych dróg rozwoju człowieka i organizacji biznesowych.

Marcin Supranowicz

Konsultant CEM, trener, interim manager

Konsultant CX i CEM, trener. Ekspert w zakresie doskonalenia procesów obsługi klienta i CEM. Wykorzystuje biegłą znajomość zagadnień Lean Management do usprawniania procesów zarządzania procesami, działem, firmą. Uzyskał certyfikat Green Belt, IFSS Institute for Six Sigma.