Marcin Supranowicz

Konsultant, trener, coach, interim manager

Konsultant, trener i coach. Ekspert w zakresie doskonalenia procesów obsługi klienta. Wykorzystuje biegłą znajomość zagadnień Lean Management do usprawniania procesów zarządzania procesami, działem, firmą. Uzyskał certyfikat Green Belt, IFSS Institute for Six Sigma.

Marcin Supranowicz Konsultant, trener, coach, interim manager w obszarze Customer Experience Management

Doświadczenie

W latach 2006-2012 pracował jako Specjalista ds. Optymalizacji Procesów w Qubus Hotel Management wspierając otwarcie pięciu nowych hoteli – od pomysłu do w pełni funkcjonującego hotelu. Budował od podstaw i wdrażał standardy jakościowe w sieci, strategię rozwoju zasobów ludzkich, systemy wspierające zarządzanie jakością z wykorzystaniem środowiska MS SharePoint, prowadził projekty optymalizacyjne w hotelach oraz centrali w obszarach: działów operacyjnych, HR, jakości, sprzedaży i marketingu, księgowości, dziale wsparcia technicznego. Autor standardów kwalifikacji zawodowych branży hotelarskiej opracowywanych dla Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej. Współzałożyciel Polskiego Stowarzyszenia Obsługi Klienta.

Marcin Supranowicz

Konsultant, trener, coach, interim manager

Konsultant, trener i coach. Ekspert w zakresie doskonalenia procesów obsługi klienta. Wykorzystuje biegłą znajomość zagadnień Lean Management do usprawniania procesów zarządzania procesami, działem, firmą. Uzyskał certyfikat Green Belt, IFSS Institute for Six Sigma.