Marcin Fijoł konsultant ProOptima

Marcin Fijoł

Konsultant CEM, trener, interim manager

Doświadczenie

Współpracownik Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu (od 2012r.). Jest dydaktykiem na studiach niestacjonarnych:

  • Pozyskiwanie i obsługa klienta, Zarządzanie produktem, Merchandising, Shopper marketing, Organizacja sprzedaży, Komunikacja i negocjacje w biznesie, Sztuka prezentacja handlowej, Promocja sprzedaży, Strategie marketingowe, Zachowania nabywcze, Techniki sprzedaży, Trening Umiejętności Managerskich itp.
  • Koordynator merytoryczny 2 kierunków studiów: Zarządzanie (współtwórca specjalności Akademia Managera Sprzedaży) oraz  Marketing i sprzedaż (współautor całego kierunku)

Laureat kilku prestiżowych konkursów branżowych w związku z realizowanymi projektami: w branży marketingowej: „Boomerang 2005” za kampanię B2C wspierającą sprzedaż produktów marki Ariston oraz „Golden Arrow 2006” za kampanię B2B wspierającą sprzedaż produktów marki Indesit w branży handlowej: „Market Roku 2010” za nowy koncept handlowy sklepów sieci sklepów Chata Polska

Wykształcenie

Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu (Wydział Ekonomii, specjalność Public Relations) oraz studiów podyplomowych Marketing Usług Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu.
Praktyk wsparcia sprzedaży z doświadczeniem managerskim w Działach Obsługi Klienta agencji reklamowych w kraju i za granicą oraz jako Dyrektor Marketingu franczyzowej sieci handlowej FMCG. Od 2011r. działalność doradczo-szkoleniowa w obszarze szeroko pojętego wsparcia sprzedaży oraz efektywności osobistej poprzez optymalne wykorzystanie dostępnego potencjału zgodnie z ideą 3R (Right Person -> Right Message -> Right Time).
Certyfikowany Trener Biznesu (dyplom szkoły trenerskiej House of Skills – 2011r.), ukończony kurs Coachingu, aktywny członek Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu (członek Komisji Etyki).
Współpracownik Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu (od 2012r.):