Maja Długołęcka - Sarlej

Kierowniczka projektów badawczych, konsultantka

Zarabia na życie rozmowami z ludźmi. Odkrywa zakryte. Prowadzi agencję badawczą, w której realizuje projekty badań rynku – głównie dla strategii – bazujące na emocjach, potrzebach i wartościach klientów.

Maja Długołęcka Sarlej

Doświadczenie

W ciągu ostatnich 12 miesięcy realizowała badania jakościowe dla czołowej sieci dyskontów spożywczych z klientami dyskontów i supermarketów, podczas których pozyskała rekordową liczbę insightów. Prowadziła też wywiady grupowe z klientami wielkopowierzchniowych sklepów z artykułami dla domu i ogrodu. Jej doświadczenie obejmuje pracę dla kilkudziesięciu branż, dla małych i średnich  firm oraz liderów branż. Przez 10 lat związana z MillwardBrown SMG/KRC, obecnie z Kantar MillwardBrown, jako badacz rynku i kierownik projektów badawczych.

Z wykształcenia socjolog (Uniwersytet Warszawski), absolwentka podyplomowych studiów z badań marketingowych w SWSP w Warszawie.

Maja Długołęcka - Sarlej

Kierowniczka projektów badawczych, konsultantka

Zarabia na życie rozmowami z ludźmi. Odkrywa zakryte. Prowadzi agencję badawczą, w której realizuje projekty badań rynku – głównie dla strategii – bazujące na emocjach, potrzebach i wartościach klientów.