Justyna Jakubczyk
Konsultant CX
Dyplomowana CX ekspertka, projektantka usług i doświadczeń klientów
Projektantka usług i doświadczeń klientów, prezeska firmy edukacyjnej CX House. Od 8 lat pomaga firmom finansowym wdrażać inicjatywy Customer Experience. Realizowała projekty m.in. dla Europejskiego Funduszu Leasingowego, Credit Agricole, Axa Ubezpieczenia, Novum Finance.
Tworzyła strategię doświadczeń klientów B2B wokół płatności oraz badanie doświadczeń prospektów w lejku sprzedażowym (EFL). Dbała o doświadczenia kontrahentów B2B w Programie Transformacji Systemów IT i wprowadziła zmiany w procesie onboardingu dostawców, które przyniosły oszczędności na poziomie ok 800 tys zł (CA).
Wykłada CX na WSB Gdańsk. Fascynuje ją mózg klienta, czyli neuronauka w CX. Prowadzi warsztaty i programy rozwojowe dla kadry managerskiej i zespołów, m.in Empatia Rulezz – empatia w biznesie a NPS, Goodbye silosy – CX jako platforma współpracy crossobszarowej
Justyna Jakubczyk
Konsultant CX
Dyplomowana CX ekspertka, projektantka usług i doświadczeń klientów