Beata Szynkowska
Senior konsultant CX, trener, interim manager
Doświadczona konsultantka doskonalenia procesów sprzedaży i obsługi Klienta oraz Customer Experience. Trenerka i menedżer projektów budowy i rozwoju działów obsługi Klienta, Call Center.

Doświadczenie
Zaraża optymizmem, wzmacniając tym samym psychologiczną kondycję sprzedawców oraz osoby zarządzające projektami sprzedażowymi i obsługowymi. Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego Wydziału Zarządzania (Menadżer Contact Center). Ma ponad 20 lat doświadczenia w pracy w Contact Center. W swojej karierze zawodowej przebyła wszystkie stanowiska od telemarketera poprzez Team Lidera, trenera, Dyrektora Contact Center do Prezezsa. Samodzielnie dobierała i szkoliła kadrę zarządzającą projektami biznesowymi oraz skierowanymi do Klientów indywidualnych. Szerokie doświadczenie na różnych stanowiskach dało jej możliwość spojrzenia na procesy sprzedaży na wielu płaszczyznach.
W obecnej chwili przeprowadza szkolenia dla liderów z zakresu umiejętnego zarządzania zespołem sprzedażowym oraz dla coachów z zakresu coachingu motywującego. Flagowym szkoleniem Beaty jest trening z zakresu zarządzania emocjami i trudnymi sytuacjami. Jej działania obejmują też przeprowadzanie audytów w firmowych Biurach Obsługi Klienta, opracowywanie planu audytowego, który dotyczy organizacji czy też reorganizacji pracy CC.
Wskazuje drogę do optymalizacji sprzedaży poprzez poszerzanie wiedzy praktycznej i teoretycznej z zakresu nowoczesnych technik sprzedażowych i wywierania wpływu. Zajmuje się także szeroko pojętą jakością w obsłudze klienta biznesowego i indywidualnego. W swojej pracy zwraca uwagę przede wszystkim na pro-kliencką politykę firmy oraz na zaangażowanie zespołu na wszystkich jego poziomach.
Projekty szkoleniowo-doradcze realizowała m.in dla: Grupa Pracuj.pl, Grupa Żagiel, Rossmann, OTIS, Farmona Laboratorium Kosmetyków Naturalnych, Urząd Transportu Kolejowego, Łysoń, Sanofi, Samsung, Tauron Obsługa Klienta, DanDav, Archeon+, Edenred.