Beata Szynkowska

Senior konsultant CX, trener, interim manager

Doświadczona konsultantka doskonalenia procesów sprzedaży i obsługi Klienta i szerzej Customer Experience. Trenerka i menedżer projektów budowy i rozwoju działów obsługi Klienta, call center.

Beata Szynkowska senior konsultant CX w ProOptima

Doświadczenie

Zaraża optymizmem, wzmacniając tym samym psychologiczną kondycję sprzedawców oraz osoby zarządzające projektami sprzedażowymi. Ma ponad 15 lat doświadczenia w pracy w Call Center. W swojej karierze zawodowej przebyła wszystkie stanowiska od telemarketera poprzez Team Lidera oraz szkoleniowca. Obecnie pełni funkcję Dyrektora Contact Center planując budżet, strategię oraz wspierając Zarząd firmy w pozyskiwaniu Klientów, przygotowywaniu ofert i aktywnym udziale w przetargach na usługi call center. Aktualny zespół którym zarządza to grupa 10 Kierowników Projektów, 30 Liderów oraz około 350 Konsultantów call center, których szkoli, wspiera w realizacji codziennych wyzwań. Samodzielnie dobierała i szkoliła kadrę zarządzającą projektami biznesowymi oraz skierowanymi do Klientów indywidualnych. Szerokie doświadczenie na różnych stanowiskach dało jej możliwość spojrzenia na procesy sprzedaży na wielu płaszczyznach.
W obecnej chwili dodatkowo przeprowadza szkolenia dla liderów z zakresu umiejętnego zarządzania zespołem sprzedażowym, dla coachów z zakresu coachingu motywującego oraz trening zarządzania emocjami swoimi i Klienta w procesie jego obsługi – tak naprawdę dla wszystkich, którzy chcą tę umiejętność posiąść lub rozwinąć. Twierdzi, że kluczem do profesjonalnej obsługi Klienta jest wysoki poziom inteligencji emocjonalnej, w którego podniesieniu pomaga samoświadomość i trening. Jej działania obejmują też przeprowadzanie audytów w firmowych Biurach Obsługi Klienta, opracowywanie planu audytowego, który dotyczy organizacji czy też reorganizacji pracy CC.

Beata Szynkowska senior konsultant CX w ProOptima

Wskazuje drogę do optymalizacji sprzedaży poprzez poszerzanie wiedzy praktycznej i teoretycznej z zakresu nowoczesnych technik sprzedażowych. Zajmuje się także szeroko pojętą jakością w obsłudze klienta biznesowego i indywidualnego. W swojej pracy zwraca uwagę przede wszystkim na pro-kliencką politykę firmy oraz na zaangażowanie zespołu na wszystkich jego poziomach.

Projekty szkoleniowo-doradcze realizowała m.in dla: Grupa Pracuj.pl, Grupa Żagiel, Rossmann, OTIS, Farmona Laboratorium Kosmetyków Naturalnych, Urząd Transportu Kolejowego, Łysoń, Sanofi, Samsung, Tauron Obsługa Klienta, DanDav, Archeon+.

Beata Szynkowska

Senior konsultant CX, trener, interim manager

Doświadczona konsultantka doskonalenia procesów sprzedaży i obsługi Klienta i szerzej Customer Experience. Trenerka i menedżer projektów budowy i rozwoju działów obsługi Klienta, call center.