Artur Sieklicki

Trener sił sprzedaży, konsultant, coach

W zarządzaniu doświadczeniem klienta bardzo ważne są doświadczenia przed- i zakupowe. Artur wspiera firmy poprzez szkolenia przedstawicieli handlowych i ich menedżerów w tym, by doświadczenie przyszłego klienta i klienta pozyskanego było zgodne z obietnicą marki a jednocześnie skuteczne. Konsultuje procesy sprzedaży, modele i taktyki negocjacyjne, uczy właściwego reagowania na obiekcje oraz umiejętności komunikacji i tworzenia relacji z klientem.

Artur Sieklicki Konsultant, trener, coach, interim manager w obszarze Customer Experience Management

Doświadczenie

Doświadczenie praktyczne zdobywał jako logistyk, Account Manager oraz Key Account Manager w międzynarodowej korporacji Procter & Gamble. Następnie z ramienia firmy P&G przeszedł do firmy MS Services na stanowisko Regionalnego Kierownika Sprzedaży. Podczas pracy w P&G zajmował się głównie obszarem współpracy z sieciami hipermarketów, gdzie był odpowiedzialny za całość relacji, realizację sprzedaży, implementację nowych produktów oraz akcji marketingowych. Po awansie na stanowisko Regionalnego Dyrektora Sprzedaży, oprócz zarządzania całością współpracy z odbiorcami, koordynował zespół Handlowców przy realizacji targetu sprzedażowego w kanale nowoczesnym.

W ostatnich 3 latach prowadziłem szkolenia dla takich firm jak: 
Loreal Professionnel, Procter&Gamble, Ringana Austria, Ziaja, AJ Produkty, Wialan, Harper Hygienics S.A. , w różnych edycjach szkoleń otwartych prowadziłem szkolenia dla takich firm jak : Red Bull Sp. z o.o., Ariston Thermo Polska Sp. z o.o., Van Pur S.A.Bakal Center Sp. z o.o., Euro Car Sp. z o.o., Immergas Polska Sp. z o.o., DANFOSS LPM Sp. z o.o., Gebo Techinka Sp. z o.o., Lukas Bank S.A., Fuchs Oil Polska Sp. z o.o.,Galago Poland Sp. z o.o., Elzab S.A., Heel Sp. z o.o., Roldrob S.A., Burnsu Polska Sp. z o.o., Warta Glas Sp. z o.o.,VOG Polska,C & A Polska Sp. z o.o., Varner Polska LTD Sp. z o.o. Syngenta Seeds Sp. z o.o., ACO Elementy Budowlane Sp.z o.o., AB Foods Polska Sp. z o.o., Lotos Parafiny Sp.z o.o., Zbyszko Company Sp. z o.o., Bahpol Sp. z o.o., Hal Sp.z o.o., Tan-Viet International S.A., Lider Artur Sp. z o.o., Biazet S.A., Nepentes S.A., Grupa Żywiec Sp. z o.o., Brown Forman Polska Sp. z o.o., ICI Polska Sp. z o.o., Aflofarm Farmacja Polska Sp. z o.o., Vent Kamiński i Spółka, Zielona Budka S.A., Dermika Sp. z o.o., Victoria Cymes Sp. z o.o., Alstom Power Sp.z o.o., Audio-Service Sp. z o.o., Nobiles Sp. z o.o, Atlantic Sp. z o.o., Cadbury Wedel Sp. z o.o., British–American Tobacco S.A., Bahlsen Sweet Sp.z o.o., Browar Belgia Sp. z o.o., Coty Polska Sp. z o.o., 3 M Poland Sp. z o.o., Wilbo Seafood S.A., Schulstad SPC Sp. z o.o., ZPT Olvit Sp. z o.o., Ferrero Polska Sp. z o.o., Hochland Polska Sp. z o.o., Reckitt Benckiser S.A., Sonda S.A., Zakłady Przemysłu Tytoniowego Radom S.A., First Data Polska S.A., Amadar Sp. z o.o., Polisa Życie S.A., Ustronianka Sp. z o.o., Fiat Auto Poland S.A., VB Leasing Polska S.A., Elektronika S.A., Robert Bosch Sp. z o.o. i inne.

Rozwijając własne kompetencje, ukończył Szkołę Trenerów Administracji i Biznesu w Warszawie na Zaawansowanym kursie Trenerskim „Jak uczyć Zarządzania Godnościowego”, Szkołę Trenerów w Centrum Szkoleń Cognitus w Warszawie oraz Szkołę Coachów Akademii SET w Warszawie.

Artur Sieklicki

Trener sił sprzedaży, konsultant, coach

W zarządzaniu doświadczeniem klienta bardzo ważne są doświadczenia przed- i zakupowe. Artur wspiera firmy poprzez szkolenia przedstawicieli handlowych i ich menedżerów w tym, by doświadczenie przyszłego klienta i klienta pozyskanego było zgodne z obietnicą marki a jednocześnie skuteczne. Konsultuje procesy sprzedaży, modele i taktyki negocjacyjne, uczy właściwego reagowania na obiekcje oraz umiejętności komunikacji i tworzenia relacji z klientem.