Anna Mikołajczyk
Konsultant ds. CX
Doświadczony ekspert od zarządzania jakością i doświadczeniami klientów, konsultant biznesowy.

Ma ponad 15 lat doświadczenia w obszarze obsługi, sprzedaży i utrzymania klientów, w branży usługowej i telekomunikacyjnej. Zaczynała od roli konsultanta, 12 lat na stanowiskach specjalistycznych i kierowniczych w obszarze zarządzania jakością i doświadczeniami klientów.
Inicjowała i zarządzała zmianami mającymi na celu zwiększenie satysfakcji klientów i zmniejszenie kosztów operacyjnych. Była odpowiedzialna m. in. za zdefiniowanie i wdrożenie nowoczesnych standardów obsługi we wszystkich kanałach kontaktu oraz procesu zarządzania jakością (zasady monitoringu jakości, karty monitoringu, KPI's raportowanie wyników).
Prowadziła audyty oraz analizy jakości i efektywności procesów, kontaktów z klientami. Uczestniczyła w projektach z zakresu Customer Experience Management takich jak: wdrożenie badań satysfakcji i skłonności do rekomendacji (w tym m.in. definiowanie scenariuszy ankiet, wymagań do systemu ankietowego, procesu kategoryzacji opinii), mapowanie podróży klientów i mapowanie komunikacji z klientami.
Skutecznie zdefiniowała i wdrożyła proces Close the loop dla realizowanych badań.
Obecnie swoją wiedzę i doświadczenie wykorzystuje wspierając firmy m. in. w poprawianiu doświadczeń ich klientów i doskonaleniu procesów operacyjnych. Z pasją słucha, obserwuje, analizuje, wyciąga wnioski, wskazuje rekomendacje działań i pomaga je wdrożyć.
Z wykształcenia magister Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej.
Anna Mikołajczyk
Konsultant ds. CX
Doświadczony ekspert od zarządzania jakością i doświadczeniami klientów, konsultant biznesowy.