Proces CEM

CJM to BE

Znając aktualną mapę podróży klienta – budujemy w Wami przyszłość.

 

Celem Customer Journey Map „to BE” jest precyzyjne zdefiniowanie wizji pożądanych doświadczeń Waszych klientów. Uczestnicząc w moderowanej pracy warsztatowej pracownicy tworzą w szczegółach kształt emocji i doświadczeń klientów, które chcecie już niebawem im zagwarantować. Bazą do nowej, lepszej podróży Waszego klienta jest zrealizowana wcześniej mapa CJM „as IS”.

Inspirujemy Was do przekraczania oczekiwań Waszych dotychczasowych klientów, ale w obszarach, które zarówno przeprowadzone badania, jak i inne firmy zweryfikowały jako ważne dla klientów – Waszych klientów. Na tym etapie nie chodzi o zdefiniowanie niezwykłych, wyjątkowych i nieziemskich doświadczeń klientów, które potem trudno zrealizować w praktyce. Tworząc CJM „to BE” pomożemy Wam znaleźć w procesie twórczym wartościową dla Waszego klienta różnicę w doświadczeniu kontaktu z Waszą firmą. Taką różnicę, za którą klienci będą chcieli zapłacić.

Jakich nowych doświadczeń (Customer Experiences) mogą od Was oczekiwać klienci?

Customer Journey Map to BE - usługa CEM ProOptima

Poznaj inne usługi projektowania CEM