Proces CEM

eNPS

Znakomitą obsługę i pożądane doświadczenia klienta mogą zapewnić jedynie zaangażowani pracownicy.

 

To oni na co dzień wkładają swe serce w troskę o klienta. W trakcie badania eNPS (Employee Net Promoter Score) mierzymy emocjonalną lojalność Waszych pracowników i ich zdolność do angażowania się w sprawy klienta.

W skaźnik eNPS pozwala nam sprawdzić aktualną sytuację. Jest to użyteczne narzędzie badawcze, które bazuje na metodzie Net Promoter Score, stworzonej przez Freda Reichhelda. Dotyczy jednak pracowników, których lojalność jest równie ważna dla rozwoju przedsiębiorstwa, jak w przypadku klientów.

Employee Net Promoter Score umożliwia zrozumienie pracowników i określenie, z jakich grup składa się załoga tworząca Waszą firmę (ilu wśród nich jest promotorów, obojętnych a ilu krytyków). Identyfikacja tych grup pozwala na zaplanowanie sensownych zmian zwiększających zaangażowanie pracowników. Dzięki eNPS rozpoznacie problematyczne obszary wewnątrz przedsiębiorstwa. Dowiecie się także, jakich zmian oczekują pracownicy, by mogli wkładać więcej serca w swoją pracę na rzecz klienta.

Lojalni i zaangażowani pracownicy to najlepsi kandydaci na ambasadorów marki. Poznaj lepiej swoją firmę dzięki badaniu eNPS!

Badanie eNPS - usługa CEM ProOptima

Poznaj inne metody badania