Proces CEM

Audyt spójności

Audyt spójności pozwala spojrzeć na firmę tak, jak ją widzi klient.

 

Wiele firm nadal nie wie, jak naprawdę traktuje swoich klientów. Wiedzą o tym jak odbierany jest produkt, handlowcy czy BOK… ale nie firma jako całość.

Z użyciem autorskiego narzędzia sprawdzimy czy Twoja firma działa w zgodzie z deklarowanymi wartościami, czy spełnia obietnicę marki, a poszczególne grupy pracowników właściwie angażują się w sprawy klienta. Każda firma jest klientocentryczna – przynajmniej w deklaracjach, ale w praktyce często przeczy temu.

Jak to jest w Waszym przypadku?

Dzięki Audytowi Spójności dowiadujecie się na ile sprawnie, wspólnie jako firma, potraficie zadbać o klienta. Bez wiedzy na temat tego, jak aktualnie działacie, trudno planować sensowne zmiany. Spójność w Waszych działaniach przekłada się nie tylko na pozytywny wizerunek w oczach klienta, ale również na lojalność pracowników.

Autentyczne i spójne firmy wzmacniają zaufanie i zaangażowanie pracowników. Niespójne robią to tylko do czasu. Z wiarygodną marką ludzie, zarówni klienci, jaki i pracownicy, chcą się identyfikować. Od niespójnych zwyczajnie odchodzą lub angażują się w minimalnyn stopniu. To nie wystarcza, by klienci Was kochali.

Audyt spójności - usługa CEM ProOptima

Poznaj inne metody badania