Proces CEM

Wdrożenie zmiany organizacyjnej

Faktyczne wdrożenie planowanych zmian odbywa się w kilku krokach.

Najpierw zapoznajemy Waszych pracowników z zaprojektowanymi rozwiązaniami dotyczącmi nowych Standardów Obsługi Klienta. Odbywa się seria spotkań i warsztatów, podczas których poznają oni szczegółowe zadania oraz opracowaną strategię zmian. Następnie, pomiędzy kolejnymi warsztatami, sprawdzamy przekazaną wiedzę poprzez wielkokrotne testy. Ocena skuteczności wdrożenia w tym momencie pozwala na zarządzanie całym procesem przeobrażeń oraz dobranie odpowiednich treści dla kolejnych warsztatów oraz odbywających się w międzyczasie szkoleń.

Etap ten jest kluczowy dla powodzenia całego procesu zmian w Waszej firmie. Dlatego wspieramy go poprzez edukację pracowników oraz wsparcie liderów.

Wdrożenie zmiany organizacyjnej - usługa CEM ProOptima

Sprawdź inne usługi wdrożenia CEM