Maja Długołęcka - Sarlej

Specjalizacja

Zarabia na życie rozmowami z ludźmi. Odkrywa zakryte. Prowadzi agencję badawczą w której realizuje projekty badań rynku – głównie dla strategii – bazującej na emocjach, potrzebach i wartościach klientów.

 

Doświadczenie

W ciągu ostatnich 12 miesięcy realizowała badania jakościowe dla czołowej sieci dyskontów spożywczych z klientami dyskontów i supermarketów podczas których pozyskała rekordową liczbę insightów. Prowadziła też wywiady grupowe z klientami wielkopowierzchniowych sklepów z artykułami dla domu i ogrodu. Jej doświadczenie obejmuje pracę dla kilkudziesięciu branż, dla firm małych, średnich oraz liderów branż. Przez 10 lat związana z MillwardBrown SMG/KRC, obecnie Kantar MillwardBrown, jako badacz rynku i kierownik projektów badawczych.

Wykształcenie

Z wykształcenia socjolog (Uniwersytet Warszawski), absolwentka podyplomowych studiów z badań marketingowych w SWSP w Warszawie.