Karol Kieżel

Specjalizacja

Pracuje blisko ze swoimi klientami i znajduje wspólny, marketingowy język między firmą a jej klientami. W swojej pracy opiera się o metody Customer Experience, stawiając w pierwszej kolejności na wiedzę o klientach, a następnie dobraniu odpowiednich narzędzi marketingowych i komunikacji.
 

Doświadczenie

Od 2008 roku związany z marketingiem B2B. Na stanowisku kierowniczym w dziale marketingu wyspecjalizowanego dystrybutora IT.

Jako konsultant i manager zdobywał wiedzę w wielu branżach, od mniejszych firm rodzinnych, po branżę medialną i spółki handlowe. Pozwala to na interdyscyplinarne spojrzenie i łączenie ze sobą praktyk stosowanych w różnych obszarach.

Autor bloga MarketingPoLudzku.pl na którym popularyzuje metodologie Customer Experience, Design Thinking oraz ideę humanizacji marketingu. Podczas swoich szkoleń rozwija praktyczne metody łączenia wiedzy o kliencie z marketingiem dostosowanym do realnych wyzwań przedsiębiorstw.

Wykształcenie

Absolwent Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu na kierunku Komunikacja Społeczna ze specjalizacją Media i Reklama.